Na rozdíl od komunitních projektů na tom chtěl Intel těžce rýžovat. A podle přísloví 'kdo chce všechno, nemá nic', také dopadl... No ale hlavně šel do oblasti, které nerozumí.
'Rasberry projekty' jsou dělané vývojáři pro vývojáře se zadáním 'udělám to přesně tak, jak to potřebuji', což u firmy 'typu Intel' je nerealizovatelné, tam drží otěže marketingové oddělení. Snad jen u Applu se to dařilo. Třeba Jobsovo zadání na iPhone bylo 'uděláme si mobilní telefon pro sebe'.
Troufám si tvrdit, že v této oblasti selže každá větší firma. To chce nadšence a geeky, kteří se ale korporátnímu prostředí vyhýbají obloukem.
Kdyz jsme se stavovali predloni na Embedded Worldu u stanku Intelu, osazenstvo nebylo schopno vygenerovat samostatne jedinej bod, kvuli kterymu bych mel nekterej z jejich kitu chtit. Hipsta mlamoj se po mem primem dotazu, jakej je "selling-point" a proc bych to mel kupovat, zatvaril jak Fr. Koudelka a zvolal "because it's Intel!".