lenže na to už je kontra
Intelu kritika CineBench nemusí pomoci
26. 9. 2019
Pokud by se ovšem objevilo více redakcí, které by chtěly Intelu vyjít vstříc tím, že odstraní CineBench a zároveň nechtějí testovat přesně tím, co jim nadiktuje Intel (SysMark) a jako alternativu CineBench zvolí GeekBench či Blender, nebude to pro Intel příliš pozitivní změna.
CineBench MC(více = lépe) GeekBench MC(více = lépe) Blender(méně = lépe)
Core i9-9900K 4831 29829 250,21 s
Ryzen 9 3900X 6715 42382 156,92 s
rozdíl +40,0 % +42,1 % +62,7 % (čas Intelu navíc)
https://diit.cz/clanek/intelu-kritika-cinebench-nemusi-pomoci
S tým tečením do topánok pozor (som fanúšik AMD)
AMD Ryzen 9 3900X vs. Intel Core i9 9900K Performance In 400+ Benchmarks
2 October 2019.
i9-9900K vs. 3900X comparison ever: 112 gaming benchmarks and 321 system/CPU benchmarks
The Ryzen 9 3900X in these CPU/system tests turned out to be just under 5% faster than the Core i9 9900K under this plethora of mostly real-world Linux/open-source workloads.
If wondering about the first place finishes, the Ryzen 9 3900X was in "first" (whether a narrow or wide margin) 55% of the time. But what about gaming? Let's move onto that.
If looking at the number of first place finishes in the gaming tests of the 112 runs regardless of the magnitude of win, the Core i9 9900K was in front 82% of the time.
If looking at the number of first place finishes in the gaming tests of the 112 runs regardless of the magnitude of win, the Core i9 9900K was in front 82% of the time.
https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=3900x-9900k-400&num=1
2. 10. 2019, 16:51 editováno autorem komentáře
Ale průmerně jen asi o 4%. Zdroj má taky velmi nekonzistentní metodiku. Některé hry jsou měřené jednou, jiné dvakrát v různém rozlišení a jiné šestkrát (dvě nastavení ve 3 různých scénách). Počítat z toho počet případů, kdy je Intel nebo AMD lepší je statistický nesmysl. Navíc je jisté, že převážná většina čtenářů si bude myslet, že je Intel lepší v 82% her.
Informace z konečné tabulky výsledků (ze které se počítalo těch 82%) navíc neodpovídá grafům na předchozích stránkách s výsledky jednotlivých případů, a to bez pořádného vysvětlení nebo varování s odkazem na kompletní zdrojová data. Proč je například v článku na předchozách stránkách hodnocen Rise Of The Tomb Rider 6x v rozlišení 1080p, ale v tabulce na konci je rovnou 8x ?
Na testování v různém rozlišení, na jiných scénách či jiným nastavením je v pořádku, ale u statistické analýzy a prezentaci výsledků mi tu hlava vyhazuje velký červený vykřičkík.