A co sa stane ked dojdu aj lokalnym? Nic... trt prd... Kopec ludi sa tu vytahuje ze ma doma verejnu IP adresu... no a? aj tak maju na toto pripojenie zaveseny wifi router s DHCP serverom ktory im prideluje IP adresy... takze su aj tak za NATom a ta verejna IP je im platna... Maximalne co sa stane bude to, ze miesto jedneho natu budu za dvoma. To je tak vsetko, ziadna apokalypsa, nic sa nestane.
Výhod je mnoho, předně vypíchnu tu, že mohu kolegům po síti ihned ukazovat to, co tvořím v PHP (bez uploadu na nějaký server), pak tu máme hry, které často v multiplayeru využívají veřejnou IP a našlo by se toho dost. VPN mě nebere, chci něco, co se nemusí konfigurovat u klienta. ;)
nemusí konfigurovat == ke spojení je potřeba zadat 5 ůdajů místo 7... rofl.
A oni kolegové jsou mimo tvoji síť a ani nepoužíváte nějaký verzovací systém?
To nezní jako práce ale jako nějaké šolíchání podomácku ve Windowsech...
Hrát po netu s přímým přímým připojením mezi jednotlivými hráči je trošku divné...(neřku-li nebezpečné)... většinou bývá nějaký server a pak se hráči připojují jako hosti, tzn. stačí když má server veřejné IP nebo libovolné IP, na které hráči vidí, a ti pak nepotřebují mít veřejné IP.
Já nenacházím žádný snadno neřešitelný problém nevlastnění veřejného IP.
„a ani nepoužíváte nějaký verzovací systém?“
No právě že používají, ale protože na sebe nevidí, tak nemůže jeden udělat git pull od druhého :-/
„Já nenacházím žádný snadno neřešitelný problém nevlastnění veřejného IP.“
A já jo. Například právě ta potřeba serverů, přes které se to směruje - nemusí jít o hry, ale i o něco praktického, jako VoIP nebo vzdálená správa. Nebo kvůli NAT nefungující IPSec.