Ale podle mne je to dobré akorát tak pro pěšího a podle všeho se tento ještě radši zastaví, aby zaostřil na ty promítané informace.
Klasická navigace (nebo jiný zdroj) v běžně užívaném prostoru (řekněme u volantu, pod čelním sklem) je prostě pořád "ve směru" pohledu a díky vzdálenosti od oka není třeba moc přeostřovat.
Opravdu si to nedovedu představit u někoho na kole, nebo v autě ...
Klasicka navigace je daleko nebezpecnejsi, pokud ty brejle fungujou spravne, tak zobrazujou "do nekonecna" => prave naopak preostrovat netreba a informace se zobrazujou v zornym poli. Jinak kazdej normalni clovek pouziva navigaci s hlasem, protoze nekde uprostred krizovatky vazne nemam cas zkoumat, jak ji projet. Samo, kdyby se mi na slo promitlo usporadani pruhu s tim, do kteryho se mam radit, bylo by to lepsi, jenze to by nejdriv musela existovat odpovidajicne validni data.