Hlavní navigace

Jak je na tom podpora Nativního Klienta v prohlížeči Chrome

15. 12. 2011

Sdílet

Vývojáři Google se na Chromium blogu rozepsali o podpoře Nativního Klienta v proh­lížeči Chrome a Chromium. Ten se do nich dostal ve verzi 14 a od té doby urazil velkou cestu k tomu, aby si ho uživatelé oblíbili. Pokud máte nějakou aplikaci napsanou v C/C++/C#, tak by vám nemělo dát tolik práce ji portovat do Chromu a získat ta multiplatformnost a výkon současně. Nativní Klient si nyní poradí s 2D i 3D grafikou, má API pro chycení myši, fullscreen mód a dokáže spolupracovat i s JavaScriptem.

Pokud si chcete vyzkoušet nějakou hru zkompilovanou pro Nativního Klienta, podívejte se například na Star Legends. Vývojářům prý portace zabrala pouhé dva týdny. Do vývoje se zapojila i komunita, takže jsou k dispozici herní enginy Unity nebo Moal, prostředí pro programovací jazyky Lua a Mono, fyzikální enginy Bullet a mnoho dalšího.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor zprávičky

Adam Štrauch je redaktorem serveru Root.cz a svobodný software nasazuje jak na desktopech tak i na routerech a serverech. Ve svém volném čase se stará o komunitní síť, ve které je již přes 100 členů.