ale urcite je to o tri milimetry tenci, coz se rozhodne vyplati?
Tak rozhodně. Dneska se můžou výrobci s vylepšeními přetrhnout, např. zcela neopravitelný Surface Pro 4 od MS, který má pro jistotu nejmíň tři kurvítka, díky kterým zaručeně do dvou let bude nepoužitelný.
Ano, muj Esus (mimochodem je to 1000H - netusim, jak moc jsou stejne), je docela tlusty. Ale jednak od jeho doby zase asi mame lepsi baterky, do kterych se vejde vetsi kapacita pri mensich rozmerech, jednak ta tloustka nejde shodit jen na tu baterku. Tyhle esusy jsou plastaky, nicmene dost robustni konstrukce, coz je asi samo o sobe jednim z podstatnych duvodu te tloustky. Treba jen panel s displayem ma mozna 8 mm.
Predstavuju si, ze by slo vyrobit v podstate to same, i s vyndavaci baterkou, ale treba o pulku tenci, kdyby to melo horcikove nebo hlinikove sasi a kdyby to nemelo dost vypasenou konektivitu ze samych tlustych konektoru. Akorat tedy by to nebylo za 10 litru a jako nztbook by to bylo svinsky drahe.
Treba HP Mini byl o dost tenci, ovsem to je plastak, ktery se rozpada pred ocima, nejde rozebrat a ma chiclety. 1000H rozeberu do mrte, kdyz je potreba a pak zase slozim. Disk a pamet jsou pod deklem, takze kvuli upgradu nemusim shanet nahradni dily kastle, ktere se pri rozebirani ulamaly. Tohle dnes nemas snad ani u drahych stroju. Abys kvuli vsemu bezel do servisu, jak u Apple.
Po upozorneni mailom od Lenova som volal do slovenskeho servisu lenova. O tomto nic nevedeli. Tak som im preposlal tu dolezitu spravu co som dostal. Na druhy den sa moi ozvali, ze notebook musim priniest. Ja, ze ano ale len tak na hodinu dve a potom ho chcem spat. Takze kedzy sa dohodneme. Ze vraj takto to nepojde, lebo technik si to musi prezriet a tak. No na to som nevyhodil 2000 € aby mi vzali notas a hrali sa nim mesiac - co je u nich bezne. Tak som si pozrel zarucne podmienky - Onsite. "Servis typu Onsite znamená servis priamo u zákazníka" tak ked sa nechcu dohodnut, tak budem trvat na Onsite servise. No uvidime ako to dopadne.