Ja teda nevim, ale dycinky sem mel dojem, ze je jednodussi napsat neco znova (s kompatabilnim rozhranim trebas) nez prekopavat neci zprasenej kod. To totiz naprosto standardne a ve 100% pripadu vede k tomu, ze kvuli nepochopeni nejakyho kodu se prehlidne neco velmi podstatnyho. Pak to dopada trebas tak, ze se misto 1024bit klice realne pouzije prvnich 128bitu ...
To jste si, jako dycinky, myslel špatně. Když se zeptáte prakticky jakéhokoliv vývojáře, co si myslí o projektu na kterém pracuje, odpověď nejspíš bude něco jako "je to příšernost, přepsal bych to celé od začátku". Přijít s buldozerem a začít znovu na zelené louce je myšlenka svůdná, ale v naprosté většině případů špatná. Stojí to obrovskou spoustu času a práce. Přitom ve starém kódu je vyřešená řada problémů, na které narazil v reálném světě, a na které zřejmě narazíte znovu. Navíc nikdo nezaručí, že nakonec dojdete k lepšímu kódu, než s jakým začínáte. Vždyť řešíte stejný problém stejnými nástroji.
V naprosté většině případů je lepší řešit konkrétní problémy starého kódu. Úprava objektového modelu, přesun kódu na odpovídající místo, refactoring.
Joel Spolsky to popsal před lety naprosto přesně:
http://www.joelonsoftware.com/articles/fog0000000069.html