Mandriva SA bezpochyby projevila smysl pro efektivní marketing. Cíl v podobě obalení KDE koleček hvězdičkami mi nicméně příjde jako přiznání vlastní neschopnosti, srovnám-li to s ostatními velkými distribučními projekty včetně forků, které hýří variabilitou z hlediska DM a WM. Vyšší integrace s KDE má totiž své stinné stránky a u Mandrivy tohle musí alespoň tušit, neb je to součást jejich historie... Ale zase - koho z IT manažerů TOHLE zajímá?
Nevím, jaké máte zkušenosti Vy, ale i kdyby šlo jen o kolečka a hvězdičky (a to nejde) a správný výběr verzí programů, tak zrovna KDE měly v Mandrivě zvládnuté vždy výborně.
Určitě to neznamená, že se Mandriva vzdá ostatních DM a WM, je ale rozumné rozvíjet jednu věc pořádně, než 10 věcí napůl. Z těch velkých distribučních projektů... který neupřednostňuje jednoho DM?