Nebylo by efektivnejsi napsat zdrojovy kod k SW (v tomto pripade OS/jadro NT a na ne navazujici API atd.) tak aby po kompilaci pro tu kterou architekturu (x86-x64, arm, mips) bezel bez problemu? Tzn. aby byl HW-multiplatformni?
Stejne za tim bude mit prsty s Microsoftem i Intel. Jemu samotnemu se na mobilnim trhu nepodarilo prorazit, necha ARM (Qualcomm) si vylamat zuby na tom aby tak nejak chodil OS Windows a SW pro nej na ARM, samozrejme to nebude kdovijak vykone, pujde o to aby si "svet" (stejne tak jak na desktopu) "zvyknul" na ty jedinne a spravne aplikace, aby pak vitezoslavne prisel s tim ze na jeho x86 zeleze (jenz tou dobou bude na mensich nm dostatecne vykonny a pritom nezravy) to bezi mnohem lepe a ...
Kod neni problem napsat hw-multiplatforme. Problem jsou v tomhle pripade microsofti api. Na armu jsou pristupny pouze dlazdice a konzole. Normalni desktopova win aplikace na arm zkompilovat nejde. A nikdo se nebude prepisovat s aplikaci do dlazdicoidnich api. Uz jen pro to, ze je silene omezeny a u vetsiny aplikaci v nem nejde napsat stejnou funkcionalitu.
Psal jste "nikdo se nebude prepisovat s aplikaci do dlazdicoidnich api. Uz jen pro to, ze je silene omezeny a u vetsiny aplikaci v nem nejde napsat stejnou funkcionalitu". To se netýká Win32 na ARMu, ale UWP na ARMu. Jaká jsou u UWP konkrétně omezení, které většině aplikací vadí?