Přečetl jsem si původní článek a přijde mi, že tato novinka je tak trochu zavádějící. Nikde se tam nepíše o tom, že by Microsoft "začal velmi silně zanedbávat podporu". Naopak se tam píše, že jednotlivé fáze podpory jsou jasně dány a je na uživateli, zda si podle nich produkt koupí či ne.
mozno tym autor myslel neschopnost microsoftu vydat patch na upravu tej timezoney uruguay-u... ja tam ale nechapem, naco je taky patch pre cloveka z Michiganu :-D
reakce ostatnich jsou spravne.
pokud srovname srovnatelne (b2b) tak je to obv. 5/3 (server/desktop) a vice.
je vsak pravdou ze linux ma ROZHODNE rychlejsi model verzi (ne-li primo vyvoje), tudiz je casto dostatecny pro desktop i rok ci rok a pul. naopak u serveru casto vyhledavaji i delsi podporu nez 5 let.
na domaci stanice je zas vhodnejsi tzv. rolling update - neco jako u gentoo, kde sem tam vydaji CD at maji zacatecnici kde zacit ale jinak gentoo nainstalene pred peti lety je vlasne porad aktualni, protoze se aktualizuje pribezne.
tedy: vitezi tu zase ona neprebernost linuxu. proste: vyberes a jedes :-)
Trochu mi to připomíná člověka který si všimne, že v leasingové smlouvě je napsáno, že když nebude platit že mu auto seberou. O tom jaký je lifecycle produktů jednotlivích produktů ví každý zákazník, ta informace je na webu: www.microsoft.com/lifecycle
Pokud si neseznámí odběratel s podmínkami odběru, nechápu jak pak může mít tu hloupost ještě někde vytrubovat: Jsem takový blb, že jsem si ani nepřečetl podmínky za jakých bude produkt podporován...
Článek obzvláště jeho závěr pak zavání značným PR pro SUN. Všichni SW vondoři když to zákazník zaplatí nechájí rádi provedou prodloužení TP. Sun není žádnou vyjímkou (jak se snaží článek tvrdit).
Mimochodem vzhledem k tomu že TP na HW je prodloužená u PC max 5 let a už po čtyřech se doporučuje měnit HW tak nechápu proč by se s tím nemohla sklouznout i změna OS.