Slovo „virální” se v marketingu používá zcela běžně a to i v českém jazyce. Jedná se o přirozené šíření informací mezi zákazníky, kteří si tak předávají údaje o různých výrobcích a sami jim tak vlastně dělají reklamu.
No dobre, ale tady nejsme na webu o marketingu, takze jejich hantyrka muze prekvapit. Me treba prekvapila taky. Btw. prekladat (nejspis puvodni) viral jako viralni je dost husty. ;-) Marketing nemarketing.
Myslím, že slovo marketing je možno brát jako terminus technikus, navic je to cizí slovo, takže jeho použití je v pohode. Ale slovo virální neni ani cizí, ani český a není to ani terminus technikus. Je to prostě patvar.
Toť můj názor.
"viralni marketing" uz je taky terminus technikus. jeho pouziti mozna neni tak v pohode jako pouziti samotneho "marketingu", ale to nic nemeni na tom, ze se to tak proste pouziva, a nezbyva nez si zvyknout. btw resime kraviny...
Ono Gmail poslední dobou nemá rádo víc společností. Nedávno se mi např. vrátila odeslaná pozvánka s následující hláškou. Nu, svérázný způsob boje proti konkurenci :-)
----------------------------
This is an automatically generated Delivery Status Notification
Delivery to the following recipient failed permanently:
example@atlas.cz
Technical details of permanent failure:
PERM_FAILURE: SMTP Error (state 9): 550 5.7.0 Your server IP address is in the SpamCop database, bye
Že je Atlas už nějakou dobu na několika blacklistech, za to si pravděpodobně může sám. Není tam první den, ohlídat si tohle by měl být u mailového provozovatele základ. Možná si ale MS odborníci zkrátka nedokážou nakonfigurovat servery. ;-)