Asi karma :-D Zrovna nedávno mne docela zklamali přístupem, koupil jsem produkt, a jedna z deklarovaných vlastností byla chybně (pojistka proti převrhnutí u teplovzdušného ventilátoru, který ve skutečnosti má pouze tepelnou pojistku) + nepřišel český manuál. Tak jsem jim to zcela normálně a slušně napsal, že mají tady v popisu chybu a zakoupený produkt žádnou polohovou pojistku nemá (ani v manuálu nic takového nezmiňují, ani na stránkách výrobce) a upozornění, že já ho nepotřebuji, nicméně je ze zákona jejich povinností dodat český manuál k produktu, a další zákazníci by se na nich kvůli tomu mohli svézt. A čekal jsem, co z nich vypadne.
Asi po týdnu si ode mne vyžádali vyfotit produkt (fakt nevím, co na tom chtěli vykoukat), a asi po dalších 14 dnech napsali omluvu a poslali chybějící manuál, o který jsem ani nestál. Celkem zásadní chybu v parametrech produktu zatloukli a zcela ignorovali moji připomínku. Tak jsem to podobně jako to píšu tady sepsal do recenzí k produktu na Alze. Recenzi nepublikovali. Popis je stále chybný.