Ne, to si říká o odchycení úředníka, který má vedlejšák u mobilních operátorů, jeho veřejný svlečení, výválení v dehtu a peří a prohnání 256x kolem sálu s tiskovou konferencí, kde se budou prezentovat výsledky jeho práce.Potom 100 ran bičem, zabavení jeho nelegálně (úplatky) získanýho majetku a vyhazov na minutu pro porušení pracovní kázně.
Myslím, že vítr fouká od mobilních operátorů. Vydrzžili zadraho LTE pásmo a nikdo tam nechce. Vydírání nepomáhá, tak je potřeba do toho zatáhnout státní regulace...
Tohle taky píšu skrz připojení od vesnickýho WiFi providera. A proč? Protože
- Ti diletanti z O2 nebyli na dva pokusy schopní natáhnout kabel do rodinnýho baráku (antoníček 2,5m od zdi domu).
- Ti idioti z O2 chrtěli za připojení 6/2 1:12 stejný prachy, jeko dává teď za 16/16 1:8 s pevnou IP.
- Ti vyděrači z O2 měli ve smlouvě, že po roce se zvedne cena o 50%, pokud jim nepodepíšu, že od nich další dva roky neuteču.
Takže za jejich problémy nemůže WiFi, ani ISP, co WiFi používají. Za to můžou oni sami s chováním, že řeznický pes je proti nim dokonalý gentleman... ISP jenom využili zájem lidí o to, aby s nima nebylo jednáno jako s flákem hnijícího masa a nebyli jenom dojnou krávou pro telekomunikační kolosy.
A od státu by bylo pěkně krátkozraký jim na to skočit. Co se stane, když všechny datový služby pojedou po LTE (včetně infrastruktury typu hlídání průtoků v řece a komunikace krizových štábů), v oblasti budou operátoři sdílet v rámci redukce nákladů jednu BTSku a tu smete během přívalových dešťů sesuv půdy? Záloha bude poslíček v pláštěnce na kole.
A vůbec, pokud akcionáři a investoři chtějí, aby jim firma prosperovala. tak ať si zapamatují tři věci:
1. Nejvíce se vyplatí, když člověk člověku pomáhá (říká se tomu PR)
2. Zákazník má, narozdíl od manažera, paměť a negativní zkušenosti v ní zůstanou.
3. Lepší 100x koruna, než 1x padesátka.