No co by? Když jejich softwaru klesá tržné podíl, tak za to přece nikdy nemůže:
- padání programu (jeden blbý JavaScript bere vše)
- nenažranost aplikace na systémový zdroje (jedno jádro a 80% RAM na odpis, jenom se to spustí)
- pomalost (proti Chrome ve Fedoře na AMD A1 opravdu znatelný rozdíl)
- kopírování konkurence (konvergence k Chrome)
- vyhazování featur, kterýma se odlišují od konkurence (skupiny tabů, pluginy,...)
- kontinuálí změny API (co na tom, že to vývojáře doplňků naštve a hodí bobek na tvorbu magnetů pro uživatele, to přece není důležitý)
- zavádění inovací pro vykázání činnosti, který ve skutečnosti nikdo nechce (SocialAPI) místo něčeho, po čem zákazník volá
- prdění na bezpečnost (všechny taby sdílí jeden paměťový prostor)
- změny UI pro naštvání zákazníka a reportování odpracovaných hodin
- řešení nesouvisejících volovin místo produktu.
Viník je jasný: LOGO SPOLEČNOSTI!!! Změňme ho a máme zase 90% na trhu, povídal nějaký MBA (mladý - blbý - ambiciózní).