Hlavní navigace

Mýty kolem KDE 4.5 a OpenGL

Sdílet

Adam Štrauch 14. 9. 2010

Problémy s kompozitními efekty a hlavně blur efektem v KDE 4.5, zatáhly mezi uživatele fámy, které se vývojářům nedaří dostat uživatelům z hlavy. Proto jeden z nich sepsal blogpost, kde vyvrací sedmnáct mýtů kolem KDE 4.5 a jeho problémech s otevřenými ovladači. Ve zkratce by se dalo říct, že Plasma nepotřebuje ke svému běhu OpenGL, vývojáři se nestarají jenom o proprietární ovladače, efekty nebudou zakázány ve výchozím nastavení, vývojáři nahlašují a opravují bugy, KWin nebude vyžadovat podporu OpenGL 3 v KDE 4.6, podpora pro OpenGL 3 bude v KDE 4.7, ale nebude podmínkou pro běh kompozitních efektů atd.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 9. 2010 23:03

    Kaacz (neregistrovaný) ---.20.broadband10.iol.cz

    No kecy jsou to mozna zajimave .. ale neopravi mi to full-cpu-eating v kombinaci KWin 4.5.x & Nvidia driver .. bez ohledu zda jsou desktop efekty zapnute nebo vypnute. Zacne to OK a po nejake dobe to zacne zrat cele jedno core cpu .. Stacilo couvnout zpet na KDE 4.4.4 a nic takoveho se nedeje. :-(

  • 15. 9. 2010 11:28

    bez přezdívky

    Predpokladam nejaky zabugovany plasmoid (ktery si neaktualizoval). Podivej se jaky proces zere CPU a pokud je to plasma desktop, tak to je nejaky sekly plasmoid.