Ta pražská pokladní je hodně hloupá a nechápu, podle čeho se dovtípila, že je kupující z Ostravy. Spíše to vypadá na čechoslováka (podle toho "čo"), kupující asi hodně cestuje, používá zkomoleně v jedné větě češtinu a slovenštinu. Ten pán se ptá, zdali jede nějaký vlak ve 3 hodiny a 14 minut, ta pražká pokladní stupidně reaguje, na "Na Hlavní nebo na Svinov?".
Ta pražská pokladní musí být na úrovni debility a předpokládal bych i lehkou schizoidní poruchu. Nebude schopna styku s muži, jenom s pražáky.
Cestuji z pardubického nádraží každý všední den, ale letos se mi podařilo připojit k síti ČD pouze jednou. Není to ale žádná škoda. Nechá se tu připojit k sítím Žlutý a Mozaika, které jsou mnohem rychlejší a hlavně spolehlivější. protože fungují denně. Nechápou ale, proč ČD platí někomu za něco, co nefunguje.
Je to i na nastupistich, nebo jenom v hale (Praha)? Testoval jste nekdo realnou rychlost v patek odpoledne? :-D
Na hlavním to je zprovozněné pouze dole v ČD centru, na nejbližších schodech signál ztrácím. Poněkud nepříjemné je zprovoznění - dávat někomu své telefonní číslo a řešit sms nebo dokonce email, na to jsem opravdu neměl chuť a čas. Jsem zvyklý, že v zahraničí v podobných lokalitách (letiště, nádraží) stačí pouze odklepnout SSID a jste na netu - tady ty kejkle opravdu nechápu.