Musite si uvedomit, ze Atlas se orientuje na tupy dav. Ten kdo je dost chytry na to, aby vedel ze/jak instalovat jiny prohlizec, nemuze na jejich lzive reklamy reagovat a nikdy si od nich nic neporidi.
Je to holy fakt. Atlas se orientuje na tupy dav a mam pocit, ze cokoli jim prijde na helpdesk se jim (pote, co se posle odpoved, ze to nekdo bude resit) uklada do /dev/null - arogance jako vysita. Nereaguji na nic od konstatovani/stiznosti/zadosti o pomoc s tim, ze jejich nastroj pro nastaveni emailove schranky nefunguje poradni ani v IE 5.5, az po oznameni nekolika pokusu o phishing.
Nevím jak teď ale piš si, že v době kdy jsem tam dělal na helpdesku tak nikdo na tyhle maily nekašlal. Jeli jsme non-stop, svátek nesvátek. Osobně jsem tam strávil pracovně Silvestra na přelomu roku 2000-2001
Na druhou stranu to byl právě atlas, kdo už před dlouhou dobou nabídnul až 50MB mailbox a ještě k tomu s IMAP přístupem. Pravda, kapacitu nenavyšovali zrovna rádi, ale když jsem se dostal na svých 30MB v době, kdy 10MB bylo všude jinde maximum, tak proč ne?