A co jako s tim? Je jasne, ze na reklamu se nedivaji vsichni stejnym dilem.
Pod vlivem zpravicky jsem cvicne kliknul na MS reklamu na teto strance. OK, presel jsem na MS stranky. Dale mne "zaujalo" video, jaky je rozdil mezi nastavenim Winsdows serveru a centOS. Ale muj
prehravac mi napsal, ze kodek od MS neni podporovany. Takhle me teda MS nepresvedci, ze je lepsi,
kdyz se na to nemuzu ani podivat...
Podobne problemy mam s mnoha jinymi reklamnimi strankami - obcas na neco kliknu,
ale nakonec je to stejne ve formatu, ktery je pro me nepristupny
(ano, opravdu velmi nesnasim flash a instalovat MS kodeky na pracovni picitac se mi taky nechce...)
Casto se mi stavalo i to, ze mne klik na prislusnou stranku ani nedopravil,
jen jsem cekal, cekal, az mne to omrzelo...
Shrnuto: Reklama, ktera nefunguje mne nemuze oslovit. Chapu, ze asi nejsem uplne typicky uzivatel,
ale takovych je nas vice...
Nezbývá než souhlasit. Mám (tedy měl jsem) stejný problém.
Když internetová reklama u nás ještě spíše začínala, občas mě něco zaujalo a kliknul jsem. Bohužel jsem se nikdy nedostal tam, kam bych čekal. Po několika takových pokusech jsem to vzdal a nakonec přešel na AdBlock. Když se podívám dneska na nějaký "populární" web z jiného prohlížeče (bez blokování reklamy), tak se mi chce skoro zvracet - ty flashový reklamy jsou snad horší, než kdybych brouzdal zfetovanej...
Tak reklama na netu ma opravdu vyznam hlavne propagujici, spis nez ze by neco opravdu primo prodala (to uz tu ale nekteri rekli). Co je ale o dost vtipnejsi je, ze podle nejake studie (ted si fakt nevzpomenu, a hledat to sem linej) je sireni o znacce mezi uzivateli.
Jde o to statisticky zakaznik se podeli o svou dobrou zkusenost z dalsim 1 dnim clovekem z deseti, ovsem o svou spatnou zkusenost se podeli s 9ti z 10 ti. Problem ale je, ze spatna zkusenost z MS je tak samozrejma, ze uz se ignoruje.