10. 3. 2011 11:46
fuha :D 450%, 35% ... ako to tam kodia? :D ja si neviem predstavit, ze nieco nakodim a potom to zlepsim o 4,5 krat, to ta 0.9.0 musi byt strasny bastl :D skor taky, proof of concept :D
10. 3. 2011 11:58
Me by spis zajimalo, jak meri sestiprocentni zlepseni kvality obrazu.
10. 3. 2011 12:06
vizte http://en.wikipedia.org/wiki/PSNR a http://en.wikipedia.org/wiki/SSIM
10. 3. 2011 12:32
U vývoje softwaru na tom není nic divného a navíc dobře udělaný bastl je většinou rychlejší, než kód čistý jak sklo.
10. 3. 2011 19:57
Ve spojení "dobře udělaný bastl" cítím něco nesplnitelného :-)
10. 3. 2011 13:15
To není nic nenormálního hlavně u mladého projektu. Napřed se to udělá aby to fungovalo tak jak má a potom se vylepšuje a optimalizuje.
10. 3. 2011 14:20
aneb "first: make it work, second: make it fast"
14. 3. 2011 14:46
Make it work first, then make it work right, then make it fast.