Moje navigace obsahuje omezení rychlosti na všechny úseky, které má v mapových podkladech, takže kombinací s nějakou formou rozpoznávání značek bych byl ochoten věřit tomu, že to auto bude opravdu vědět, jak rychle může jet.
Jen mi už zase připadá, že to asi nebude namontováno v základním modelu. Je to jak v jejich reklamě "Ford Mondeo od 350kkčs ... blablabla ... asistent hlídá mrtvý úhel a vyjetí z jízdního pruhu ... blablabla". Ten asistent je ve výbavě, co stojí více jak dvojnásobek ceny základního modelu.
Konkretne Garmin. Vetsinou ty limity sedi, ale je tam dost chyb na to, aby se clovek nedoplatil, kdyby podle toho jezdil. Krome toho kolikrat nekde nasekaji nova omezeni, ktera se v lepsim pripade do GPS dostanou pristi rok, s novymi mapami. Anebo take ne. Garmin tez casto nevi, jaky je limit a pokud budete predpokladat, ze tedy 90, tak to leckdy neni pravda. Predpokladam, ze problem se tyka vsech GPS, ktere pouzivaji stejne mapove podklady. Napriklad TomTom pouziva jine a subjektivne, ale i podle ohlasu na Internetu, jsou lepsi.
Zkuste si tu větu dočíst: "Moje navigace obsahuje omezení rychlosti na všechny úseky, které má v mapových podkladech, takže kombinací s nějakou formou rozpoznávání značek bych byl ochoten věřit tomu, že to auto bude opravdu vědět, jak rychle může jet."
Takže se mluví o navi s kamerou. Je nepodstatné, že v navi datech jsou špatné údaje. (Chyby v datech jsou vždy) Primárně se omezení rychlosti(co jsem já zažil) berou z kamery a jako doplněk se berou data z navi dat (konce křižovatek, nájezdů, konce obcí, atd.)