Zvlastny napad. Verim tomu, ze je to proof of concept niecoho co povedie k niecomu vacsiemu, inak sa mi to zda ako nebezpecna featura. Viem si predstavit plno situacii na ceste, kedy by to mohlo spanikarit alebo kedy by to mohlo zabranit uspesnemu vyrieseniu krizovej situacie.
Takze, ak si kupim auto s touto featurou, tak ju urcite vypnem. Verim viac svojim soferskym schopnostiam a svojmu odhadu, nez pocitacu. Mimo toho som nikdy neplatil pokutu za rychlost.
Len som chcel poukazat na zlozitost riesenia na zeleznici. V jednoduche riesenie Fordu neverim. Uz len otazka ako je osetrene zlyhanie pocitaca by bola zaujimava. Nestane sa mi napriklad na dialnici ze zrazu prestane ist motor? Riesene by bolo mat 3 pocitace a ked dva z nich poslu 120km/h a treti 30km/h tak bude brat 120km/h napriklad.
Predpokladam, ze vlaky nemaji nejakou kamru, ktera cte znacky. Treba TGV dostava info radiem a veci, jako semafor a display se znackama ma pilot v kabine, protoze to jezdi tak rychle, ze kdyby musel cumet na navesti venku, snadno by neco mohl prehlednout a srazka v tomhle fofru vede k tomu, ze vznikne jeden velky blok oceli, ktery vypada jak kostka z lisu na vraky aut.