Open source knihovna Burn pro násobení matic na GPU v Rustu je lepší než Nvidia cuBLAS

21. 7. 2025

Sdílet

Hořící pánev Autor: Depositphotos

Burn je open source framework v Rustu pro strojové učení vyvíjený společností Tracel AI. Minulý týden v pátek na blogu srovnávali rychlost násobení na GPU mezi Burn a cuBLAS od Nvidie. Výsledky pro Burn jsou velmi dobré.

Jednoduché násobení (Simple) je až na velké matice vždy lepší než cuBLAS. Pro velké matice je nejlepší Simple Multi Row. Navíc Burn běží na různých GPU, nejen na GPU Nvidia. Zdrojové kódy Burn jsou na GitHubu.

(zdroj: phoronix)

Násobení matic na GPU BurnAutor: Tracel AI
Našli jste v článku chybu?

Autor zprávičky

První linux nainstaloval kolem roku 1994 a u něj zůstal. Později vystudoval fyziku a získal doktorát.