Vlákno názorů k článku
Oracle nabídne podporu pro Red Hat od pepe - Pracujem v segmente, kde sa takato kombinacia RH...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 7. 2006 11:40

    pepe (neregistrovaný)
    Pracujem v segmente, kde sa takato kombinacia RH Linux/ORACLE pouziva v enterprise prostredi a jedinou obrovskou slabinou takejto kombinacie je naozaj podpora zo strany Red Hatu. Nie je to o kvalite/nekvalite jednotlivych distribucii. Je to o urcitej skupine zakaznikov, ktori pozaduju urcite services a nemaju za ne problem platit, kedze kvalitna podpora a 24/7 dostupnost celej IT infrastruktury je zakladom pre ich business. A takisto to urobi roznymi sposobmi sluzbu celemu open-source. Napr. ak manager vie, ze linux bezi na najkritickejsom serveri, je nachylnejsi uvazovat aj o open-source na desktop pre klepice.
  • 12. 7. 2006 12:38

    Izak (neregistrovaný)
    Nadstandartni podporu zakoupit lze, jenze prozatim v USA, mozna jeste nekde v EU, ale RH centrum ze zalozilo nove v Brne.

    Dokonce si muzete koupit support, kde se vam lidi z RH pripoji k serveru a opravi, jenze cena je americka, takze draha ... support na Oracle+to_jejich_aplikacni_rozhrani vyjde na 500.000/rok a je to tragedie, akorat mate narok na stahovani upgardu. A platit nekolik tisic dolaru /mesic za kvalitni support Redhatu se tu nikomu nechce, mimochodem podobna cena jako support na windows ... taky ji nikdo neplati.

    Ale pokud chcete support z CR kontaktujte Tietoenator, dela kompletni dohled nad cimkoliv, denne vam budou skoumat logy, hlidat bezp. chyby atd. ... samozrjme za evropske ceny a ne nejakych 5.000/mesic
    dokonce vas to vgyjde draz nez zamestnanec, ale mate za sebou skuseny tim, kde pracuje nekolik desitek tisic zamestnancu a kdyz nekdo neco nebude vedet, tak se zepta.
  • 12. 7. 2006 13:11

    pepe (neregistrovaný)
    Suhlasim s Vami. Zhrnuli ste existujuce moznosti pre podporu, ktore maju svoj zmysel.

    Ale dufam, ze Ellison mal na mysli nieco ako oraclovsky "metalink" pre Red Hat Linux. Tato uroven podpory Red Hatu chyba, teda samozrejme v takejto kvalite. A prax dokazuje jej nenahraditelnost. Riesi to problemy napr. v produkcii s existujucim teamom adminov/dba v ocakavanom case. Bez nutnosti pripravy testovacich prikladov na popisanie chyby suport teamu, zdrzanie pri komunikacii, samozrejme tym primerane dlhe casy odozvy a podobne.
  • 12. 7. 2006 22:22

    Ondřej Suchý (neregistrovaný)
    <reklama zamestnavateli>
    nebo kontaktujte LOGIOS, ktery dela totez za ceske ceny :-)
    </reklama>
  • 13. 7. 2006 11:35

    anonymní
    Aka tragedia prosim Ta? Pre nasu firmu Oracle v ramci podpory vydali specialny patch na Oracle Toplink, oprava tejto chyby bola zahrnuta v dalsej verzii. Spravili to takmer okamzite. Je proste jasne, ze na kriticke servery je podpora nutnost.