Já teda nevím, jak maily ode mě, ale maily, co chodí mně, snad všechny padají do spamu. Když mail od nějakého odesílatele označím, že není spam, tak většinou pak už chodí do inboxu, ale už jsem si párkrát všiml, že i známí odesílatelé skončili ve spamu. Nastavený mám ten nejmíň přísný filtr. Vypnout antispam u Outlooku nejde.
Rozhodně se divně chovají emaily odeslané z Office365. Hlavně pokud je na přijímacím serveru greylisting (postgrey). Servery Microsoftu odesílají stejnou zprávu pokaždé z jiné adresy a to způsobuje velké zpoždění. Zpráva projde asi až potom, co to nějaký ze serverů pošle náhodně podruhé. Občas něco zahodí spamassasin a v některých případech emaily od stejného odesilatele přijdou různě napřeskáčku.
Dobré je že můžete mít vlastní doménu zadarmo u seznam.cz :) Co u googlu a MS zpoplatnili na seznamu jde zadarmo..
Nebo je možné si nastavit přesměrování u domény (často to jde jen na celou doménu, ale to se pak dá nastavit ve webmailu nebo klientu aby zahazoval všechno co není konkrétní adresa..).
Výhoda že se to přesměrování dá udělat bezplatně třeba i na protonmail nebo tutonata.. Zase k čemu tam dostávat nešifrované zprávy na šifrovanou schránku s malou kapacitou kde nefunguje kvůli bezpečnosti IMAP, POP..
Na vlastní doméně můžtee mít mail ještě u https://pawnmail.com/ (2GB) a zoho (5GB, dvoufázové ověřování při loginu): https://www.zoho.com/workplace/pricing.html