HDR neumel ani photoshop, HDR je obrazek NAD 16 bit … a ne vcetne vazeny ;-)) … ty asi myslis zonalni system, tedy dat velky rozsah do 8bit … (jpeg)
pro tisk je 16bit nanic, tiskarny umi 6bit a ty nejlepsi 8bit (nejnovejsi plottery epson) … CMYK … tak to je pravek, pokud nechci tisknout letaky, kde mi o barvu skoro ani nejde, tak nepouzivat, nouzove CMYK+2 a ja CMYK+4 a lepsi … a to ze je tam CMYK v nazvu, uz je irelevantni, moje kamera dela RGB rawy, tedy prevodem do CMYKu dost ztratim, mimochodem AdobeRGB je jen a pouze kvuli CMYKu, nebot ma vetsi gammut a mene se toho ztrati … AdobeRGB jiz ovsem zadna tiskarna, mozna krom laseroveho hologramu do skla nevytiskne, tedy to pak zase oreze, vetsina RIP protgramu je optimalizovana pro sRGB a mnohe jej dokonce prevadi do rRGB (reduced) … coz delam i ja, pokud tisknu v LABu, nebot ta 3foliova technologie se pak blizi tomu, co vidim na monitoru … ale masinka bere jen sRGB, tedy zredukuji jej a zakazu obsluze delat korekce …
… ano LAB by se hodil, 16bit taktez, ale jen pro upravy … i kdyz mnohe muzu udelat v RAW konvertoru … jinak ja nevim, proc sakra 16bit … moje kamaera umi jen 14 a vetsina starsich ma jen 12bit .. ono se to asi roztahuje kvuli tomu, ze photokram neumi ani 12bit, ani 14 … ale prave 8 a 16 … novy photokram uz umi i vic ;-)))
Jinak filmy se scanuji do 24bit a pak zplostuji … coz je stejny postup, jako kalsicka fotka, nebot kazdy rika, jaky ma film EV, ale uz nerika, ze ho nedostane na papir … a lepsi metory jsou pak moc drahe, jako zlate/stribrne/platinove uslechtile tisky ;-)))
… a sondu chlapce, sondu mas … a aspon 8bit monitor a ne TN … a zkalibrovany na gamu 2.2 a tepotu D50 … tedy 5000k ;-)))