Původně jsem chtěl hned zrušit, jsem neaktivní už dlouho, ale ještě chvíli počkám. Nejprve to působilo hodně nevěrohodně, ale pokud se zamyslím, tak to možná má logický důvod.
Mám u nich pár korun, na které jsem už mnoho let nesáhl a a oni to stále musí evidovat a někde je mít. Také mají s účty další agendu (GDPR, různé zákonné povinnosti ohledně nových zabezpečení přihlašování, ...) i v případě, že už jej dlouho nepoužívám.
Pokud by nyní hromadně zrušili neaktivní účty s pár dolary, tak bude zase kvanta řevu (a v USA si dokáži představit i žaloby), že si ty peníze nechávají jen tak. Z toho mi vyplývá:
Paypal nejprve účty s pár korunami takto "legálně" vyluxuje, aby byli kryti, a pak může neaktivní kdykoli zrušit, aniž by hrozilo popotahováni za zbývající částku. Dokonce, následně, mohou poplatek s velkou slávou zase zrušit a být za hodného, že obrátili.
Tak trochu mi to dává logiku.
Ano, s timto postupem souhlasim. Protoze zustatek na PP je majetkem majitele, ten je ale nekontaktni - protoze jedina vazba byval email, a ten ani nemusi fungovat - napr. domena uz neexistuje.
Dava to trocha smyslu, ze pak chtej telefonni kontakt, coz by v pripade sporu bylo snaz dohledatelne (policii skrze operatory), protoze mit mobilni cislo nebo pevnou linku anonymne, prakticky nejde.
Takove.. svycarske reseni :-)
1. 10. 2020, 11:37 editováno autorem komentáře