Rekl jsem si, ze by nebylo na skodu zavolat na infolinku. Prislo mi to vcera vecer, tak sem tam zavolal. Rekl jsem slovo phishing a OKAMZITE me prepojili na internetoveho specialistu, ktery me urychlene pozadal o preposlani dotycneho emailu a vzal si zpetny kontakt, kdyby potreboval vice informaci. Toto je presne pristup, ktery od banky ocekavam. (i presto ze u nich ucet nemam). Jinak doporucuji odeslat fake udaje do toho fake formulare. Napise to 'Ok', tak je to takove usmevne :)
Take jsem volal a to dnes rano. Chtel jsem se zeptat, proc na jejich webu neni dosud nejake upozorneni a zda tedy o phishingu vubec vedi. Byl jsem take prepojen. Nebylo to OKAMZITE , ale v radu minut. Zde jsem se dozvedel, ze o phishingu vedi. Byl mi polozen dotaz, zda jsem udaje vyplnil a ze pokud ANO - mohou mi zablokovat ucet ...
Jinak bych docela vazne doporucoval se na stranky pripojit
a vlozit falesne udaje. Cim vice tim lepe... On takovy rhybar ma sice ulovek, ale jaksi na ...
Pokud si chcete otestovat : http://210.74.232.53:9070/index.htm (což je v Cine),
nebo 202.83.160.42:9070 (Pakistan),
202.157.132.58:9070 (Australie),
210.211.139.140:9070 (Indie), ...