Hlavní navigace

PhysX SDK se vrací do Linuxu

Sdílet

Kamil Pošvic 12. 8. 2010

V roce 2006 malá firma AGEIA začala vyrábět specializované mikroprocesory pro výpočet fyzikálních vztahů v programech a hrách. Jejich PPU (Physics processing unit) se označoval jako PhysX. Bylo vytvořeno i API pro Linux, jehož podpora byla ale záhy po startu ukončena.

V roce 2008 tuto společnost koupila NVIDIA a s plánem zakomponovat podporu PhysX do jejich architektury CUDA. Nyní se objevila informace, že PhysX SDK pro Linux je zpět pro 32-bit i 64-bit.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 8. 2010 21:05

    Zopper

    Bohužel pro běžného uživatele je to celkem k ničemu, dokud se nezačne využívat OpenGL více než DirectX, nebo aspoň implementace do wine… No, musíme doufat.

  • 13. 8. 2010 8:57

    koudy (neregistrovaný) ---.mikroelektronika.cz

    Po pravde sem nechodi nastesti prilis mnoho „bfu“ tudiz se to muze nekomu i docela hodit.
    Krom toho jde o fyziku, je uplne jedno jestli vysledky budete zobrazovat graficky prez OpenGL nebo si jen budete vypisovat pusobeni sil a smeru napriklad v stlacene kapaline.