Citace z odkazovaného githubu:
This doesn't mean that scx_rustland is a better scheduler but does demonstrate how safe and easy it is to implement a scheduler which is generally usable and can outperform the default scheduler in certain scenarios.
Pak se nelze divit, že autor zprávičky působí jako by byl poněkud mdlého rozumu nebo se nesmyslně snaží o senzaci, aby ve výsledku působil spíš jako <výraz doplňte libovolně>
Na obranu autora, vzdyt tam pise, ze "Ten je kupodivu pro některé zátěže (například hry) lepší než ten výchozí v linuxovém jádře", coz me celkem sedi na "a scheduler which is generally usable and can outperform the default scheduler in certain scenarios."
Pokud narazite na nadpis, ktery je ponekud clickbait-oidni, tak neni uplne jiste, jestli jej spachal autor, nebo az editor. Ja kdyz jsem posledne napsal zpravicku, tak jsem se divil, ze byla uverejnena s uplne jinym nazvem. A pokud si pamatuju dobre, tak i text byl pozmenen.
22. 1. 2024, 20:21 editováno autorem komentáře
A pak můžete totéž zkusit třeba s různýma jinýma hrama, pro které ten test nebude vůbec relevantní. Nebo jen nekompikovat na pozadí jádro.
On ten experiment nebyl o vytvoření úžasného scheduleru, a pokud se to náhodou povedlo jako vedlejší produkt, jen test s jednou hrou spuštěnou paralelně s kompilací je příliš málo na závěry. Scheduler se mohl trefit i celkem náhodou, a v jiném scénáři (i u her) může být zcela mimo.