Preboha preco zasa sa riesia marketingove somariny ktore su cisto len koli predaju namiesot realnych problemov ? Sa mi zdvyha zaludok ked citam tie PR zvasdy, ktore "odborny" novinary veselo tlachaju dalej, v style ako 64bit vsetko urychli, znizi sa spotreba a dalsie keci. Radsej keby Google dal dohromady rozbity android.Kopec zbytocnych somarin bezacich na pozadi, staci si dat debug vystup z adb, clovek ani nestiha sledovat ako rychlo scrolluje obrazovka z hlaskami. Vyriesit stabilitu systemu, celu zalagovanu audio cast prerobit -> vdaka tomu prakticky neexistencia profi audio sw na androide. Ako je mozne ze 2jadrove Apple zariadenia v pohode stihaju aplikacie , ktore rovnake maju na androide problem aj na high end 4 jadrach ? No asi to iba v aplikaciach nebude. A to uz ani nehovorim o vydrzi na baterku a spotrebe. Velmi by som bol rad keby sa Android konecne zalatal a pozviechal, lebo ma uz pomaly prestava bavit programovat v takomto OS.
Realtime zpracování zvuku na Androidu fakt nejde, to je pravda. Ale jinak bych to tak tragicky neviděl.
Která aplikace třeba běží na stejně výkonném CPU v iOS rychlejš než na stejně výkonném HW v Androidu? Já mám relativně pomalý čínský čtyřjádo a skoro všechno běhá svižně. A pokud ne, je na vině u her FHD displej a slabá grafika nebo programátor aplikace.
Jinak ty PR žvásty okolo 64bit šíří Apple, teď se o tom akorát v souvisloti s Androidem někde zmínil Intel. Stejně ale nechápu, jaký je v tom problém, už teď podporuje Android několik architektur - ARM 32bit, x86, MIPS, tak se zkompiluje pro další architekturu - ARM 64bit. Nebo mi něco uniká?