Vlákno názorů k článku
Prodejce odmítl opravit notebook kvůli Linuxu od LO - Vždyť je to celé nesmysl. Je to obdobou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 13. 9. 2007 3:03

    LO (neregistrovaný)
    Vždyť je to celé nesmysl. Je to obdobou situace, kdy přijdu do obchodu reklamovat po měsíci boty, a oni mi ukážou cedulku na zdi, na které je napsáno "na zahraniční obuv poskytujeme záruku 14 dní".

    Samozřejmě, že oprava závady HW nesmí být v popsaném případě odmítnuta, stejně jako nesmí být odmítnuta reklamace těch výše zmíněných bot. Jenže když si někdo koupí v UK boty, a narazí na podobný problém s reklamací, nepíše se o tom na českém root.cz, a není třeba o tom vést diskuzi. Neprávem neuznaných reklamací všeho druhu, včetně HW, jsou jen v ČR nejspíš stovky či tisíce každý den. Zrovna k tomuhle kousku ale každý musí zaujmout stanovisko :)
  • 13. 9. 2007 3:55

    Miloš (neregistrovaný)
    O neuznané reklamaci na boty se na rootu nepíše nejspíš proto, že root.cz není o botách. Nemyslíte?

    Prodejce, který neuznává reklamace počítá s tím, že nemáte čas, chuť ani peníze na nějaké soudy a necháte to plavat. Nejlepší obranou zákazníků je pak sdělit tuto skutečnost ostatním, aby věděli, kde nemají nakupovat. Specielně tato informace je pro Linuxáka docela podstatná.
  • 17. 9. 2007 3:15

    LO (neregistrovaný)
    O neuznané reklamaci na boty se nepíše proto, že je zcela nepodstatná. Tak jako neuznaná reklamace notebooku. Jedná se o celkem častou situaci, která se řeší v každm podobném případě podobným způsobem (odvolání se na práva zákazníka, stížnost kontrolnímu orgánu, soud). Nevidím důvod kvůli tomu popisovat podobné případy pro boty, audorádia, nábytek, notebooky a další zboží.
  • 13. 9. 2007 3:57

    Miloš (neregistrovaný)
    O neuznané reklamaci na boty se na rootu nepíše nejspíš proto, že root.cz není o botách. Nemyslíte?

    Prodejce, který neuznává reklamace počítá s tím, že nemáte čas, chuť ani peníze na nějaké soudy a necháte to plavat. Nejlepší obranou zákazníků je pak sdělit tuto skutečnost ostatním, aby věděli, kde nemají nakupovat. A pro Linuxáka je informace, která zde byla uvedena docela podstatná.
  • 16. 9. 2007 13:12

    anonymní
    No tak na nejakou cedulku na zdi samozrejme neni treba brat ohled. Pokud to neni jasne napsane na dokladech ke koupi (a i tak to muzou udelat jen v pripadech jako pouzite zbozi), tak staci informovat COI (coi.cz), pripadne jim s tim pohrozit. Je to jedna z mala organizaci, ktere v tomto state funguji dle mych predstav (uz mi dvakrat pomohli a jednou poskytli radu, i kdyz pripad byl mimo jejich pusobnost).