Názory k článku
Programování velkých staveb v Minecraftu pro Raspberry Pi

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 3. 2013 22:00

    noef

    Jenže na rozdíl od své velké verze, má k dispozici pythoní API, což komukoli s programátorským duchem umožní postavit za dvě hodiny to, co by jiným zabralo několik týdnů.

    kdokoliv se zkusenostmi s Javou nebude mit problem s pripravou prostredi pro modovani "normalniho" MC - je to jen stahnuti Forge a pusteni instalacniho skriptu, ktery stahne vse za vas.

    pokud se bavime o nizsi urovni programovani, tak uprava sveta (jak je popisovana v clanku) lze pohodlne provest uzitim nejake knihovny pro manipulaci s NBT (nezkousel jsem, ale jsou k dispozici pro opravdu velky pocet jazyku - Python, C, D, Ruby, PHP, Javascript, Java, C++, C#, Perl a asi i dalsi).

    takze verim, ze kdokoliv s programatorskym duchem nebude mit problem ani na Java variante.

    PS: uzitim modu napr. ComputerCraft lze programovat primo ve hre v jazyku Lua tzv. zelvy (turtle) a pomoci nich stavet z natezenych surovin.

    http://wiki.vg/NBT#Libraries
    http://www.minecraftwiki.net/wiki/Development_resources#Libraries
    http://www.computercraft.info/