Kolik presne je tech par MB? V tom predeslem clanku se totiz rozproudila diskuze o tom, k cemu je to vlastne dobre mit hru v prohlizeci, tak bych na to rad navazal a vysvetlil, ze to treba setri misto na disku (naproti normalni instalaci), clovek se nemusi babrat tolik v menu hry aby se nekam pripojil a hlavne tohle je ciste online takze z browsru je to o dost pohodlnejsi. Najde jeste nekdo neake vyhody naproti instalaci normalniho quake? Klidne piste i z druhe strany. V cem je lepsi normalni instalace?
Tak to je dobrá blbosť, pretože zrovna Quake Live JE normálna inštalácia, je to úplne obyčajný natívny program ako každá iná hra, akurát je implementovaný ako plugin do browseru. Proste normálna hra a k tomu nejaký browser obal okolo. Takže miesto na disku zabraté rovnako, inštaláciu to tiež vyžaduje. Zas oproti „skutočným browserovým“ veciam to nebeží pomaly jak slimák…
Netvrdim, ze uplne ne
jinak co se tyka mista tak:
.
lestr@lestr-nb:/tmp$ du -hs /home/lestr/.quakelive/
303M /home/lestr/.quakelive/
lestr@lestr-nb:/tmp$ du -hs /usr/local/games/ioquake3/
771M /usr/local/games/ioquake3/
.
Btw logika tohoto editoru v zachazeni s konci radku je opravdu hodne pochybna
Tak to myslim nebude fungovat, kdyz ten webOS nezpristupni nativni 3D API a dalsi, tak takovy „standalone“ plugin vubec nepujde naprogramovat pro dany browser, takovy plugin by musel udelat samotny Google, resp. by musel zpristupnit nejake low level API (stejne jak pripravi treba flash a pod.).
Jako radovy vyvojar budete mit k dispozici jinom HTML+jscript+nabizene pluginy s podporou Googlu (predpokladam ze flash na 100%, co dalsiho je otazka), nic vic.
http://www.innoveware.com/…keLight.html zkuste to nekdo v moonlightu
Ako kazdy program pre linux sa to nezaobide bez problemov, zvuk hnusne trha a fullscreen zhazuje browser. Pokial nikdo ma podobne problemy tak riesenia su tu:
Zvuk http://www.quakelive.com/…owthread.php?… Fullscreen http://www.quakelive.com/…owthread.php?…
Pouzivam to na starsom Compaq notebooku s ATI grafikou a Fedora 11.