počet zákazníků, pro ty operátory je důležitý, když mohou dostat velký balík nových zákazníků; na trhu, kde spolu jich soutěží více to může být pro nějakého výhoda (výběr Německa a UK není asi náhodný).
U nás tohle může být velmi náročné, protože máme prostě ukázkový oligopol a trh je rozdělený velmi rovnoměrně. Na druhou stranu jsou i tak operátoři schopní velkým firmám dávat absurdně nízké ceny.
Neřešto bylo vždy prezentováno jako placené z karty. I nyní to mají hned na úvodní stránce. Zmiňovali to i lidé v komentářích v Kaktusím vlákně na MM. Kaktus používám 10GB/125Kč po započtení bonusu. SMS/Hlas téměř nepoužívám. Dataproud 2Mb/s je právě jen u Neřešto.
"Kredit můžeš použít na datování, volání, posílání SMS/MMS a na nákup všech našich kaktusích balíčků." Možná v tom je háček, že Neřešto není klasifikován jako balíček, ale jako tarif.
Rád se nechám poučit pokud je to jinak.
Přímo z ceníku:
Předplacený tarif NEŘEŠTO se automaticky obnovuje vždy po uplynutí měsíčního období. Prvním dnem měsíčního období je následující den po stržení částky odpovídající ceně. Předplatného z tvé platební karty, kterou je potřeba mít nastavenou v rámci účtu v Samoobsluze nebo Aplikaci."
30. 4. 2025, 18:49 editováno autorem komentáře
V Británii je spousta virtuálů nabízející lepší podmínky než kmenové sítě. Například nemají kamenné obchody které stojí peníze. Ale také mnozí nenabízejí telefon, který je ve většině případů předražený.
Podobně jsem takhle byl ve virtuálu v ČR před 15 lety, který fungoval pod T-Mobile. Žádné bonusy a ptákoviny jak "pomoct" zákazníkovi.