je to paradoxní, protipirátská ochrana paralizuje platící zákazníky a těm, co využívají nelegální kopie to je šumák, jen to pro ně zdržuje dostupnost nových her.
Tenhle jev tady je strašně dlouho, dříve neustálé hledání diskety/cd, abych si mohl zahrát hru, pirát naopak jí rovnou pustil. Stejně tak doba rootkitů, kdy jsem si musel nechat napadnou počítač, abych mohl zapnout hru.
A trh se stejně nepoučil a lidé to stejně pořád kupují.
Tak to zase ne. Trh se poučil.
Je tu Steam, Epic i ten Uplay s click and play (opatchovanou hru) a poměrně bezproblémovým drm. Na staré hry je tu GOG, kde je přibalen emu a jiné triky pro provoz na moderních OS.
A jak zmínil David, hodně vydavatelů od drm začíná ustupovat.
Trh je v mnohem lepším stavu jak býval. Pár černých ovcí, viz zprávička, je, ale jde to dobrým směrem.
Tak na GNU/Linuxu by mělo stačit buď při bootu přidat parametr s omezením na přislušný počet silných CPU (hra stejně asi tolik vláken nevyužije, paralelizmus je na GPU)
maxcpus=8
nebo při spouštění nastavit příslušně CPU afinity
taskset --cpu-list 0-15 /game/executable
Sám to nevyzkouším, žádnou placenou hru nevlastním a asi jsem ani nikdy nehrál. Poslední co mě lehce zasáhlo byl Tetris a Flappy na PMD85.
Jinak hraji od roku 1991 online distribuovanou strategii vývoj lidem užitečných přístrojů (chemické analyzátory, infúzní pumpy), pošťuchování robotů, publikace znalostí a pošťuchování studentů a technologií Open Technologies Research Education and Exchange Services. Je to dobrodružství samo o sobě a díky častému nepochopení, že spolupráce je větší dobrodružství než cílení na maximální zisk a přebubřelou lidskou hamižnost je to i emočně silnější a nebezpečnější než všechny First-Person Shooter.
Když Vás herní studia omezují, zkuste změnit herní pole.....