Vlákno názorů k článku
Samsung prý nechal pomlouvat HTC na internetu od hermelin - Mel jsem HTC One V - vetsi kram...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 4. 2013 21:56

    hermelin (neregistrovaný)

    Mel jsem HTC One V - vetsi kram uz snad ani neexistuje. Nechapu jak muzou prodavat takove zarizeni jako telefon. Nebylo problemem cekat i 30 a vice vterin nez se mi otevrel seznam nebo vytocilo cislo.
    Ted jsem poridil Samsung a maximalni spokojenost. Vse svizne a plne fungujici.

  • 20. 4. 2013 12:02

    Jindrich Zitek (neregistrovaný)

    Zdravim,
    Jmenuji se Jindra Zitek a jsem reditelem firmy VSP DATA, servisniho partnera HTC. Uprimne by mne zajimaly duvody, proc si zde kdokoliv mysli , ze Samsung ma lepsi servis nez HTC a nekdo uvadi , ze HTC je kram.
    Ocenim i konkretni navrh na zlepseni servisu. Muzete mne kontaktovat i primo na zitek@vspdata.cz

    Dekuji a preji hezky vikend Jindra

  • 20. 4. 2013 13:09

    hermelin (neregistrovaný)

    Zdravim
    HTC One V je kram - za tim si bohuzel stat musim. Poridil jsem si ho jako prvni smartphone po nekolika starych dobrych Nokiich. A nestacil jsem zirat co HTC, ktere rozhodne nepatri mezi prodejce telefonu s nejnizsi cenou ale za svou znacku si nechava nalezite zaplatit, dovoli prodat. S timto telefonem se nedalo ani poradne telefonovat natoz nejak rozume svizne vyuzivat ostatni aplikace ktere Android nabizi. Vse lenive, otevreni telefonniho seznamu zalezitost 5 ale spise vice sekund, vytoceni cisla na tom nebylo o moc lepe.

    Doslo to tak daleko ze se jednoho dne telefon nepripojil na sit operatora vubec. Nasledovala reklamace. Ve Vasem servisu. Zde bych rad podotknul, ze jsem nenapsal nic nelichotiveho k servisu k HTC. Nicmene reklamovano bylo pres O2 kde byl telefon porizen a cekaci doba byla pres 20dni. Podle protokolu bylo vymeno uplne vse - vcetne baterie, displeje i ctecky karty - z puvodniho telefonu vlastne zbylo pouze sasi. Ano display mel zlute fleky v rozich (znamy to problem) ale to jsem neresil - potreboval jsem hlavne volat. To ze doslo k vymene ostatnich veci vcetne baterie bych videl spis tak ze HTC si je vedomo co za kram vyrobilo a snazi se vse dat do poradku - jinak nechapu proc mi byla menena napr baterie.

    Mel jsem pujceny nejaky starsi HTC s jeste starym Androidem 2.2 - pouzival jsem pouze na volani a vse fungovalo 100x lip nez na novem HTC One ale display i SW byl jiz davno za zenitem oproti konkurenci. Ale aspon slo s mobilnim telefonem volat - coz jsem v danne dobe bral jako uplne skvelou vec :-).

    Letos kolem vanoc mi dosla trpelivost (kdy pri listovani v seznamu nebo vytaceni cisla, nebo jen odemknuti displaye jsem cekal 5 a vice vterin) a HTC sel z domu.

    Koupil jsem Samsung Galaxy Nexus a jenom lituju ze jsem si jiz tenkrat nepriplatil 4tis - takto si predstavuji ze funguje smartphone.

    Z meho pohledu uz je jasne ze si HTC nikdy nekoupim a kazdeho v mem okoli budu od nej odrazovat. Nebudu doporucovat ze "jedine Samsung" ale budu rikat "hlavne ne HTC".

    Zajimavosti bylo i to ze kdyz jsem prisel na reklamaci do O2 prodejny tak mi rekli ze mi tento telefon vydrzel pomerne dlouho nez sel na reklamaci. Ze uz snad vratili vsechny a ze jej dokonce uz nenabizi (byl zakoupen v kvetnu 2012 a na reklamaci sel myslim nekdy v srpnu - ale to uz si presne napamatuji)

    Takze u me jako u zklamaneho zakaznika ktery behem par mesicu prodelal na jejich telefonu 4tis a jeste byl rad, je opravdu HTC firma ktera ode me penize jiz nikdy neuvidi.

    Jinak s Vasim servisem VSP DATA jsme spokojeni, jiz nekolikrat jste nasim zakaznikum opravili HP notebook na pockani (v ramci bezne zaruky) coz asi nikdo jiny tady v CR udelat v ramci bezne zaruky neumi :-). Takze pokud jste si vzal muj prispevek jako pomluvu na VSP DATA tak to rozhodne neni.

  • 20. 4. 2013 13:33

    Hmm (neregistrovaný)

    Takze si mal JEDEN telefon HTC a podla toho sudis celu znacku, hej? Lebo ti poviem, aj Samsung urobil niekolko peknych kramvo a ak by si mal v rukach najprv jeden taky Samsung, tak by si dnes pisal to iste, len v opacnom poradi a vychvaloval by si novsie HTC... :)

    Velmi kratkozraky prispevok a velmi povrchne uvazovanie...

    Ja na druhu stranu mam Wildfire S a chvalim si ho, sikovny telefon. Priatelka ma Desire C a tiez je velmi spokojna.

  • 20. 4. 2013 13:58

    hermlin (neregistrovaný)

    Pro ty co neumi cist "HTC One V je kram" - nikde jsem nezminil ze HTC vyrabi kramy.
    A ano - protoze jsem na jejich spatnem vyrobku prodelal nemale penize jiz nikdy nemam zajem za jejich zarizeni sve penize znovu utratit. Mozna jsem povrchni ale nejsem s prominutim pitomy.
    Sam jsem zminil ze jsem pouzil i starsi HTC (asi nejaky Desire) a ten ze fungoval.
    Ale protoze HTC si vzdy hrala ze ji nejde tolik o cenu jako o kvalitu a vlastne vyrabi znackove telefony tak odmitam platit za znacku ktera je schopna prodavat i takovy brak.

  • 20. 4. 2013 14:21

    Hmm (neregistrovaný)

    Nezmienil si, ze HTC vyraba kramy... Iba pises, ze HTC je kram, hned v titulke svojho prispevku. Nie, ze "HTC One V je kram", ale "HTC je kram". A tiez si napisal tuto nadhernu vetu:

    "Nebudu doporucovat ze "jedine Samsung" ale budu rikat "hlavne ne HTC".".

    Neviem ako ty, ale ja tam nevidim "hlavne ne HTC One V". Je tam napisane "hlavne ne HTC".

  • 20. 4. 2013 14:31

    hermelin (neregistrovaný)

    Ano titulek jsem bral jenom v rychlosti (mas pravdu ze zde jsem to nerozepsal do podrobna) - cekal jsem ze rozhodujici bude dalsi text kde je jasne ze mluvim o HTC One V.
    A ano - jakykoliv HTC kazdemu vrele nedoporucim protoze s nim nemam dobrou zkusenost, kterou jsem zde popsal. Kazdy si muze rovnou kopit cokoliv na DHgate nebo Alibabe - a bud trefi na dobry kousek nebo na spatny. Stejne jako u HTC ktere si za svou znacku necha vyrazne priplatit ale co se tyka kvality tak klidne prodava jako mobilni telefon zarizeni se kterym si nejde ani poradne zavolat.

  • 20. 4. 2013 14:47

    Hmm (neregistrovaný)

    Ale to robi aj Samsung. Kazda znacka urobi z casu na cas smejd.

    A ty nemas zlu skusenosti s HTC, ty mas zlu skusenost s HTC One V. Ak by ti rukou preslo 10 roznych modelov a boli zle, tak nepoviem ani pol slova.

  • 22. 4. 2013 11:07

    Karel (neregistrovaný)

    No, to by byla zkušenost tak za 50 tisíc Kč. Já bych si klepal na čelo tak u třetího. Každý se občas spálíme, ale jen odvážný to zkusí podruhé. A jen trubka po třetí. Zkusit to 10x, to je na psychiatra.

  • 20. 4. 2013 14:48

    Hmm (neregistrovaný)

    A este k tomu pises, ze si pouzival starsie HTC, ktore fungovalo.

    Tak aka zla skusenost? Uz len podla toho je to 50 na 50.

  • 20. 4. 2013 15:04

    hermelin (neregistrovaný)

    Take jsem psal ze bych ozelil i zlute fleky na displeji ale co u mobilniho telefonu neozelim ze skoro kazde vytaceni cisla nebo odemknuti je porod. Chapu ze kazde zarizeni muze mit sve mouchy ale pokud nekdo prodava mobilni telefon tak prvni a nejdulezitejsi veci kterou by si mel vyrobce ohlidat je jestli funguje telefonni seznam a telefonovani na nejake pouzitelne urovni.
    A pochybuju ze konkurence napr. Samsung nekdy v roce 2012 prodala telefon kde zmacknutim na tlacitko adresare clovek ceka v lepsim pripade 5 vterin v horsim klidne 30 a vice. To je proste vec kterou prehlizet nelze. Dokonce jsem byl smireny s tim ze proste budu svuj smartphone pouzivat pouze na telefonovani a SMS - tzn. po default z tovarniho nastaveni byl pouze telefonni seznam a nic jineho jsem neinstaloval. I to byl pro telefon problem.

    Navic telefon je jenom vec ktera se muze rozbit - takze me neodrazovala ani ta oprava, ale proste ani 3 mesice po kompletni vymene vnitrnosti me nepresvedcil resp. me deptal jeho "rychlosti" tak sel pryc.

    Podle me je to vizika HTC a konec koncu je to videt i na jejich hospodarskych vysledcich.

  • 20. 4. 2013 13:35

    Hmm (neregistrovaný)

    Pravo niekoho odradzovat od znacky ma ten, komu preslo rukami niekolko modelov tejto znacky, napr. servisny technik alebo predajca. A pod pojmom niekolko si predstavujem tak minimalne 10. Ale nie clovek, ktory mal jedno HTC a druhe pozicane.

  • 21. 4. 2013 3:01

    Miloslav Ponkrác

    A co takhle ho zastřelit za to, že odrazoval od HTC? Doporučuji ho vyválet v dehtu a peří, následně pálit žhavým železem, pak natáhnout na skřipec, nasadit mu španělské boty, zaživa ho stáhnout z kůže a pak napíchnout na kůl.

    Doufám, že všichni co kritizují za špatnou zkušenost s HTC stejně aktivně protestují i pod 99 % dnešních recenzí na hw serverech, kde jsou schopni pochválit i největší šrot.

  • 21. 4. 2013 9:42

    hermelin (neregistrovaný)

    Rikam to otevrene - klidne bych kritizoval i Samsunga nebo kohokoliv jineho kdyby se mi podobna vec stala s jejich zarizenim. Mobilni telefon pouzivam denne od roku 1999-2000 a vzdy jsem i za cenu nejake kanky nemel potrebu rikat takto jednoznacne reakce. Ale kdyz si s mobilnim telefonem nemuzu ani zavolat tak pohodlne jako s telefonem z roku 2000 tak to me opravdu dostalo.

  • 21. 4. 2013 19:33

    Miloslav Ponkrác

    Já jsem svůj příspěvek myslel spíše na Vaši obranu.

    Záměrně jsem parodoval řadu příspěvků, které se do Vás navážely.

    Budu rád, když se od kohokoli dozvím dobré i špatné zkušenosti.

    Protože daní moralizátoři se nijak neangažují v přehršli evidetně cinknutých recenzí, které na webu jsou, vychvalujících šmejdy – a nevadí jim to.

  • 21. 4. 2013 21:31

    Jarda_P

    To je jedno, mate to stejne blbe vymyslene. Kdyz ho natrete therem, tak se pak pri stahovani kuze pekne umazete. Krome toho tu kuzi od vas ve vyprodeji nikdo nekoupi.

  • 22. 4. 2013 8:46

    hermelin (neregistrovaný)

    Ja to i tak pochopil :-) Jenom jsem chtel napsat ze ne ze bych byl od sameho zacatku zaujaty proti HTC ale je to po "skvele" zkusenosti s nim. A ze bych tak klidne sepsul napr i vyrobce Aligatora :)))

  • 20. 4. 2013 16:22

    muf (neregistrovaný)

    Milý Jindro, stále spokojeně používám HTC Desire Z, ale děsím se toho, až mně odejde. Proč?
    Protože stejně jako ostatní i HTC už neprodukuje žádná seriózní zařízení s klávesnicí, ale jen patlací srá....
    Takže až nadejde ten okamžik, volím Blackberry a vy všichni výrobci pouťových tretek si trhněte nohou.

  • 20. 4. 2013 18:41

    HUFU (neregistrovaný)

    Ano, mám to stejné, až na to, že já se obávám smrti mé Nokie N900. Taky chci tlačítka a ať je to klidně cihla, ale nechci nepraktické pádlo, kde budu neustále omylem mačkat virtuální tlačítko zpět. Grrrr, to mě vždycky rozzuří. Testuje ty krámy vůbec během vývoje někdo?

  • 21. 4. 2013 7:17

    Josef Kokes (neregistrovaný)

    Tak například já mám od začátku ledna HTC Desire X, které jsem reálně používal možná dva týdny, protože jinak je pořád u vás v servisu s chybou "V průběhu hovoru se mi bez zjevného důvodu odpojí reproduktor včetně hlasitého, takže druhá strana mě slyší, ale já ji ne". Telefon už u vás byl šestkrát, z toho se čtyřikrát vrátil s "závada se neprojevila" (z toho ovšem dvakrát proto, že ji podle servisního protokolu nikdo neřešil a místo toho se měřila kvalita GSM signálu) a dvakrát s tím, že se projevila i technikům.*) Přitom jen u nás ve firmě jsou přinejmenším čtyři lidé, kteří mají s Desire X stejný problém, byť ne tak často jako já.

    Teď už na další reklamace u vás nemám sílu a radši používám nějaký Samsung, který se mi sice pěkně blbě ovládá, ale aspoň se s ním dá telefonovat, což o Desire X říct nemůžu. Připouštím, že z tvrzení "HTC má mizerný servis" nelze s jistotou vyvozovat, že "Samsung má lepší servis než HTC", ale zdá se to docela pravděpodobné.

    *) To bych byl ochoten pochopit, protože tohle je přesně typ chyby, který se blbě chytá - v testech se moc neprojeví, telefon je potřeba skutečně reálně používat, aby na to člověk narazil. Ale když už se to podařilo vyvolat i technikům, kteří telefon jednou vyměnili, tak fakt nechápu, proč při dalším projevu té samé chyby na celou tuhle věc zapomenou a zase začnou od začátku, včetně doporučení, ať zkusím telefon vyresetovat do továrního nastavení - to jste udělali i vy a chyba se vám projevila, tak co si slibujete od toho, že zkusím telefon vyresetovat??? Přinejmenším bych očekával, že si váš software pro vedení případů dokáže pokračování spojit dohromady s původním problémem a původními pokusy o řešení.

  • 21. 4. 2013 10:16

    merlin (neregistrovaný)

    On technik, tedy pokud neni ignorant, začátečník nebo ne moc inteligentní, většinou ví, že tenhle výrobek je krám. Jenže zpravidla se mohou provádět jen nařízené úpravy ze strany podpory, a pak technologie (10 vrstev desky, BGA, napařovaný spoje) a složitost zařízení(servisní technik nemá zpravidla kompletní dokumentaci se zdrojovými kódy firmware a zapojení zákaznických integrovaných obvodu) většinou vylučuje v servisních podmínkách vymyslet a provést úpravu za rozumnou cenu (servis nemá to vybavení co má vývoj, improvizace vždy nejde), čas (co chcete za 1 den stihnout) a spolehlivost(zkou­šet to na lidech?, to se s tebou vedení rozloučí). Technik má většinou možnost komunikovat problém s původním výrobcem, bohužel ne vždy tahle komunikace funguje a vede ke šťastnému řešení vzhledek k tomu že se vývoj provádí na 3 roky dopředu a jsou plné sklady již vyrobených špatně navržených desek,.., které více-méně nějak fungujou.

    Celý telefon je složen s několika částí: Display, deska ( na té se dá občas něco vyměnit, což je otázka rozpočtu, zkušeností, času, technik většinou za práci dostane více peněz), sluchátko, baterie, kryt, anténa, a pár drobností.
    z toho plyne pokud chcete rychlost, mění se jen snadno měnitelné díly (čili celé "zdravé" desky), a málo se zkouší.

    Občas muže být problém i "politika" či někdy "šikana" ze strany nadřízené organizace která poskytuje dokumentaci, náhradní díly a platí záruční opravy. Tahle organizace si vede statistiky, pokud servis ze statistik vybočuje v negativním smyslu, délka opravy, cena oprav, je servisní sítě vyloučen nebo nadlimintní výdaje a opakované opravy nejsou proplaceny. Servis se proto musí chovat optimálně.

  • 22. 4. 2013 11:25

    Karel (neregistrovaný)

    Ono je to nejčastěji o tom, že to zařízení ma chybu designu. Nejde opravit. Řešením je se zákazníkovi omluvit, vrátit mu peníze a věc sešrotovat. Jenže na to většina firem nemá odvahu, mají v tom peníze a tak se snaží vytáčet tak, aby peníze vracet nemusela. Obzvláště když mají několik techniků, kteří se snaží vykoumat, jak to zařízení přeci jen zprovoznit.

    Servisák u tohoto zařízení pak funguje spíše jako tiskový mluvčí. On ví, že tam problém je a že ho nelze opravit. Zároveň ale nemá pravomoc to sdělit zákazníkovi. Je to o penězích, marketingu, motivaci společností. Kupříkladu Sony svého času tu odvahu mělo a některé jejich výrobky byly "vyprodány" po 2 měsících a už se nedaly sehnat. Tak moc jim záloželo na jejich jméně, že si nedovolili nechat šmejd na trhu. Jak je na tom Sony dnes už nevím. Samsung se chová podle produktu - u spotřební elektroniky ho to moc netrápí, ale třebas u hard disků si na kvalitě a jméně hodně zakládají. HTC jsem nikdy neměl, ale dostal jsem radu si ho nejprve někde půjčit na ozkoušení, nebo to objednat po internetu, aby to šlo vrátit. A dát si u nich obrovský pozor na to, co je to za model. Včetně + a číslíček za názvem modelu, protože u nich co model to unikát.