Jenže zase na druhou stranu vylepšují i základ, tedy ETS2 který jsem zakoupil před "užnevímkolik" lety není ten samý, který si zahraju dnes. Je pravda, že ty různé DLC jsou většinou trochu obdobného obsahu navíc (prostě přišoupnuté další silnice a pár měst, občas nějaké detaily světa navíc), nicméně já to prostě beru tak, že tím autory podporuju a oni zatím vylepšují i samotnou základní hru.
Nebo vám přijde lepší princip Ubisoftu? Udělat hru na stejném základu, trochu změnit prostředí a šup s tím za plnou cenu na trh jako "nový" díl? Nemluvě o tom, že takové DLC k Far Cry jsou většinou doslova odpad, a nestydí se si říci za to taky nezanedbatelné částky. Takové FC6 GOTY je aktuálně za 120$. Tomu já říkám ždímačka.
No hlavně je zajímavé, že se k tomu SCS vůbec nehlásí. Na svém webu uvádějí:
Prism3D - SCS Software’s in-house Game Engine
Our renowned truck simulators, American Truck Simulator and Euro Truck Simulator 2, are designed for and run on our state-of-the-art Prism3D Engine. The engine is developed in-house and used exclusively for our games.
Tedy že jej používají pouze pro vlastní hry, a o Dukovi jsem nenašel na jejich webu ani zmínku.
Drobná zmínka na jejich webu k nalezení je viz: https://www.scssoft.com/projects/history#duke-nukem-manhattan-project
Kdo jim napíše email a doptá se, jak to teda s tím Dukem bylo? :)
Vehlasnou znackou muze byt samotny Duke Nukem. Ale zrovna Manhatten project moc vavriny nesklizel. Na Metacritic dostal trochu slusne hodnoceni pouze pro PC, na ostatnich platformach by prijat dost vlazne ....
Takze je dost dobre mozne, ze neni cim se v tomto pripade moc chlubit. Dokonce mi prijde, ze ETS ATS se mluvi vic nez o tehle hre.