Na PC je hra v pohode, kritici maji pravdu, ze to nemeli vydavat pro dosluhujici generaci konzoli (zkuste si to rozjet na 7 let starem pocitaci). Ale to je proste problem konzolovych her - vsechny AAA tituly se proste musi prizpusobit a delat kompromisy. Jenze ted jsme na konci cyklu.
Ty OpenWorld veci jsou proste zabugovane vzdy .> je mi jasne, ze debuguje se to blbe a kazda zmena nejakeho NPC muze zmenit necekane neco jineho. Kdyz si vzpomenu v jakem stavu vysel napriklad Skyrim nebo Kingdom Come. Druhe jmenovane jsem dokonce hral az po mesici - GoG verze mela logicke zpozdeni a porad jsem narazil na par gamebreaking bugu v main questu.
Klasicke dilema byva nasledujici: mame postavu, ktera je pro pribeh dulezita, mame mu dat plot armor ? tzn. bude nesmrtelny nebo utok na nej bude znamenat auto lose ? nebo hru upravime tak, aby byla smrt te konkretni postavy mozna - jenze co kdyz pak kvuli chybe physics enginu postava vyleti do vzduchu a zabije se padem? :D
On to i priznal slavnou vetou - "Jsou tam bugy, sorry" :)
Ale ja to proste u tech velkych nelinearnich openworld veci proste chapu. V klasicke linearni strilecce neco trochu zmenis a pro otestovani staci projet tu konkretni misi - a vlastne to klidne muze byt i openworld, staci, ale kdyz ta konkretni mise te nuti jit nekam a failne, kdyz uteces. V nelinarnim rpg to proste nemas sanci otestovat, jo muzes to otestovat na te konkretni misi, ale co kdyz hrac prvni udela neco jineho nebo v pulce questu zacne plnit neco dalsiho, atd. Tim, ze to vydaji v nejake hratelne podobe, tak prave na tyhle veci ziskaji armadu testeru. Jasne spoustu to nastve - zvlast kdyz je to main quest -> ten by overeny mit meli, ale vzdyt jsou na internetu videa typu: "Kingdom Come, ale Skalici jsem vyplenil ja". Zrovna na Kingdom Come me stvou veci, ktere s bugama vubec nesouvisi, ale celkove se mi ta hra dost liblla.