Oboje fglrx.ko aj nvidia.ko za to môžu. Resp. je dosť možné, že potrebné resume funkcie sú až v Xkových častiach. Pamätám sa že už staršia nvidia karta (s nvidia.ko blobom) sa bez zapnutých X-iek prebudiť nevedela.
Mám taký subjektívny pocit, že radeon.ko aj nouveau.ko majú viac odaledený resume...
Starší ovladače na tom byly dost špatně. I ty open source. Intel se AFAIK už ale probouzí bez problémů.
nVidia Quadro 2000M, co mám v notebooku, se s aktuálním nvidia.ko uspat a probudit umí i se zapnutou hrou, ale tak při 1 z 5 probuzení se hra rozhodí a je potřeba ji sestřelit a spustit znovu. (Tohle by si SteamOS mohl snadno ohlídat, že uspat to půjde jen bez spuštěných her.) Ale je možné, že na jiných kartách se to chová o dost hůř, proto mě zajímalo, co konkrétně rozladilo Valve. Bohužel v odkazovaném bugreportu to neuvádí.
Neviem ako Xbox, ale PS4 sa vie uspat v pohode. Plus to ma dedikovany HW (nejaky ARM) ktory bezi aj v pripade, ze je PS4 uspane a vie to stahovat hry, updaty a podobne.
Podla mna celkom cool feature - predstav si, ze si pustis PC a nielen ze sa prebudi zo sleep modu, ale zatial co bolo prakticky vypnute, stiahlo si aktualizacie (systemu a veci co uz mas nainstalovane) a novy obsah, ktory si si naklikal/kupil cez browser.