Podle mého názoru je to jeho strategie. Protože jinak by byly jeho PR články nezajímavé a pořád by se opakovali. Že ale na tuhle taktiku skočí i na rootu ?
V ČR je zatím mnohem úspěšnější český projekt liftago. https://www.liftago.com/cs
Nejsou ale o něm žádné podobné články, tedy o něm skoro nikdo neví.
Hold uplácet světové agentury aby o nich vydávali zprávy je docela makačka.
Nejsem nijak spřízněn s liftagem nebo jiným, jen mě tyto skryté PR články o rádoby zajímavých pokutách a soudních sporech poněkud štvou.
Jde o bezvadnou službu, kterou velmi často využívám a nedám na ni dopustit. I když taxíkáři nadávají, tak pro společnost je Uber přínosem. Co jsem nevěděl a zjistil až na http://techhity.cz/media/co-je-uber-a-jak-funguje-, tak že existují 3 druhy této služby a to Uber Pop, Select a Black, které se liší úrovní jízdy a mírou komfortu (tomu odpovídá druh použitého automobilu). Hlavní výhodu vidím v možnosti objednávat odvoz přes internet, prověřených řidičích a poskytovaných službách.