Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ubuntu Unity skomírá, nemá vývojáře. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 30. 10. 2025 8:15

    bez prezdivky ...

    "mělo by to vypadat"

    lol ... hele placenych supportnich smluv mam kolem sebe nejaky ty stovky. Ve 100% pripadu to vypada tak, ze kdyz po nich cokoli chci, je o nejmin 2 rady efektivnejsi, kdyz si to vyresim sam.

    Kdyz zavolam na(libovolnej) support, tak ... se ve velkym mnozvi pripadu dovolam na plechovou hubu (jo volam samo na henten firemni support). I kdyz se dovolam na cloveka, tak ten samozrejme typicky vubec netusi, co jak je u dotycnyho zakaznika, takze se bude shanet nekdo, kdo to aspon tusi. To mame hodinu (minimalne). Az se ten nekdo najde, tak se mozna nekam i pripoji (pokud najde login) ... a zacne zkoumat, co nefunguje a pripadne proc ... to mame dalsi hodiny (a zakaznik stoji ...), nakonec dojte k zaveru, ze pricinu toho stejne nijak v dohlednym case neodhali, takze to cely restartuje.

    Pokud to toho zamotas nejaky tickety, tak se cas minimalne zdvojnasobi, pokud se vubec nekdo ozve.

    Takze zakaznik 4+ hodiny stal, aby ve vysledku henten support udelal to, co udelam ja, za 5 minut.

    BTW: Support dellu za 10 dnu neprisel na to, ze jejich pole neumi vlany. Jen se jim kvuli tomu naposilalo asi tak 10GB logu.