Odpovídáte na názor k článku Ubuntu Unity skomírá, nemá vývojáře. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.
"mělo by to vypadat"
lol ... hele placenych supportnich smluv mam kolem sebe nejaky ty stovky. Ve 100% pripadu to vypada tak, ze kdyz po nich cokoli chci, je o nejmin 2 rady efektivnejsi, kdyz si to vyresim sam.
Kdyz zavolam na(libovolnej) support, tak ... se ve velkym mnozvi pripadu dovolam na plechovou hubu (jo volam samo na henten firemni support). I kdyz se dovolam na cloveka, tak ten samozrejme typicky vubec netusi, co jak je u dotycnyho zakaznika, takze se bude shanet nekdo, kdo to aspon tusi. To mame hodinu (minimalne). Az se ten nekdo najde, tak se mozna nekam i pripoji (pokud najde login) ... a zacne zkoumat, co nefunguje a pripadne proc ... to mame dalsi hodiny (a zakaznik stoji ...), nakonec dojte k zaveru, ze pricinu toho stejne nijak v dohlednym case neodhali, takze to cely restartuje.
Pokud to toho zamotas nejaky tickety, tak se cas minimalne zdvojnasobi, pokud se vubec nekdo ozve.
Takze zakaznik 4+ hodiny stal, aby ve vysledku henten support udelal to, co udelam ja, za 5 minut.
BTW: Support dellu za 10 dnu neprisel na to, ze jejich pole neumi vlany. Jen se jim kvuli tomu naposilalo asi tak 10GB logu.