Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Ubuntu Unity skomírá, nemá vývojáře. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Nově přidané názory se na webu objeví až po schválení redakcí.

  • 30. 10. 2025 16:19

    Lael Ophir

    Moje zkušenost je ta, že support často hraje se zákazníkem ping pong. Účelem je odpálit ticket do stavu "awaiting customer reaction". Takže když zákazník otevře ticket, na prvním místě ho poptají o logy, a míč je na straně zákazníka. Že zákazník logy přiložil k ticketu? Nevadí, on se musí ozvat a říct to, takže je to na jeho straně. Pak se ho zeptají jestli nedělal nějaké změny v konfiguraci, v další iteraci jestli nedělal změny na úrovni virtualizace, neinstaloval na fyzický stroj nový HW, zda neproběhla aktualizace OS, změny na firewallu atd. Prostě se to vždy odpálí na stranu zákazníka, pak je to jeho problém, a SLA timer neběží.