Vlákno názorů k článku
Umělá inteligence DeepMind porazila 10:1 profesionály ve StarCraftu II od vvvv - Je to otazka co vlastne chci posoudit -...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 1. 2019 15:17

    vvvv (neregistrovaný)

    Je to otazka co vlastne chci posoudit - pokud bych to bral jako rovnoceny zavod - tak UI musi respektovat nejake limity co jsou cloveku priroze a je otazka zda podminky jsou rovnocene. To nesnizuje posun v tom co ten UI bot zvladne dosahnout.
    Pokud UI ma 200 roku zkusenosti s hranim jedne mapy, tak to zadny clovek nema. Clovek tem ma fyzikalni omezeni - oko musi preostrit, hlava se musi pohnout, signal musi dorazit do mozku a mozek provest zpracovani atd, coz pro UI ktera muze sledovat celou obrazovku, ma k dispozici specialne strukturovanou informaci specifickou jen pro tu hru atd nemusi nutne platit.

  • 25. 1. 2019 15:43

    Devilian (neregistrovaný)

    Vsetko co ste popisali, je prave ta vyhoda AI. Je jednoznacne, ze s jej zlepsovanim ludia nebudu mat sancu. A to najme vdaka tomu, ze AI nema limity. Samozrejme, musime rozlisovat limity hry a cloveka. Limit hry je kurzor a viditelne pole vykreslene na obrazovke. Vsetko ostatne je uz ale podla mna povolene. Alebo ako si to predstavujete? Mali by dat AI nejaku konstantu spomalena preostrovania obrazu? Rychlosti klikov? Skusenosti? Nebojte, to vsetko mozno pride. Vola sa to 'nastavenie obtiaznosti', a ma to vacsina hier, kde je umela inteligencia. Toto ma ukazovat tu 'ultra' obtiaznost.

  • 27. 1. 2019 22:31

    xyz (neregistrovaný)

    No a jaký má smysl vůbec vyvíjet AI, kdyby měla být z vašeho pohledu "férová" a simulovat nedokonalost člověka. To tam pak můžeme rovnou posadit toho člověka a ušetřit miliardy za vývoj...