Netřeba chodit tak daleko, úplně stejně pracují běžné kritické systémy, např. řízení airbagů, kde se dosahuje kvóra nejen mezi počítači (dnes typicky mezi jádry jednoho čipu), ale i hardwarově: pyrotechniku neodpálí jeden GPIO pin, ale musí jich sepnout několik ve správné sekvenci, čímž se spustí příslušná analogová elektronika, která teprve práskne do palníčků proud. Když se to nestane ve správném pořadí (např. kvůli selhání pinu, napájení, poškození atd.), tak se náboj vybije a airbag nevystřelí.
"Navic rizeni vyslovene branilo v manevrovani"
Nikoli ... nebranil, ale v dany letovy situaci byly ty stroje nizko, a piloti byli prekvapeni chovanim, ktere necekali. On clovek kupodivu nereaguje v ramci milisekund.
Ale principielne jsou piloti v kokpitech davno zcela zbytecni, protoze kdyz se pocitac zblazni, nic s tim neudelaji.