Odkazy na starsi jsou na wiki. Bohuzel tam nevidim zadne zaznamy.
https://macgyver.siliconhill.cz/wiki/projekty/virtualnibastlirna#minule_bastlirny
Záznamy nejsou, je to "hospoda", ne "přednáška". Asi nikdo si do hospody nenosí kameru/diktafon ;). To že z toho děláme zápis je spíš ze zvědavosti - často se šermuje s pojmy a odkazy, takhle si je každý nemusí zaznamenávat sám...
Chcete-li se o těch věcech něco dozvědět, doražte, dá se na ta témata navázat :-)
Zdar, jako jeden z pořadatelů bych k tomu chtěl říct to, že jsme došli podle nás k rozumnému kompromisu. Děláme poměrně podrobné zápisky, co se řešilo a jakmile padne zmínka o něčem, co existuje online nebo přímo odkaz/dokument, jde to do zápisu.
V zápisech není vše a ani se nedělají A/V zánamy. Důvod je prostý - ty nejzajímavější a nejpikantnější informace, které tam padnou zpravidla v pozdější části večera, jsou takového charakteru, že by nebylo vhodné je mít jakkoli archivované. Někdy jde třeba o interní / zákulisní informace z technické scény. V případě, že by běžel záznam, pravděpodobně by si je účastníci nechali pro sebe a výsledkem by bylo snížení informační hodnoty VB. Nebo bychom museli záznam sestříhat a cenzurovat, což by zabralo u akce, která nezřídka trvá 4-6 hodin, v jednom člověku poměrně dost času. Taky nejde o akci ve formě konference, kde by byl pevně řízený program - občas se stane, že jsou na chvíli hluchá místa, kdy se zrovna zadrhne konverzace nebo třeba se prostě probírají offtopic témata z běžného života mimo techniku.
Tedy ti, co nemají čas se zúčastnit, mohou si prohlédnout zápis a na případné detaily se zeptat nás - máme FB, Twitter, Instagram a mailovou konferenci, případně je možné se na dané téma zeptat na další Virtuální Bastlírně, část účastníků se účastní prakticky vždy.
Ti, co se zúčastní živě, mají možnost dozvědět se všechny informace a zapojit se i do diskuze. Snažíme se, aby každý měsíc VB vyšla na jiný den v rozsahu pondělí - čtvrtek, aby se nestávalo, že někdo se nebude trvalo moct zúčastnit kvůli pevnému osobnímu programu na konkrétní den. Taky se snažíme rovnou na každé VB si s účastníky vzájemně odsouhlasit termín příští VB a hned po skončení VB aktualizovat info na webu, aby si to lidi mohli dát do kalendáře.
TL;DR: Myslíme si, že jsme zvolili optimální řešení, které co nejvíce uspokojí maximální možné množství účastníků, kteří se aktivně zapojují.