Zkoušeli jste někdo zařídit, abyste to získali i jako stávající zákazníci? Platím za 300/20 víc než je v té nabídce za gigabit.
V úterý půl hodiny čekání na operátora na lince 729929111 dohodnuta změna tarifu 300Mb/s > 1Gb/s, ve čtvrtek dojel technik s novým modemem pro výměnu, hodinka než se propsal nový router a nyní o pár desetikorun dražší 3x rychlejší net. Tak bych se změny nebál... na lince přímo ze stránek Vodafone mi taky cpali další služby navíc, do toho bych nešel ...
kolega v minuly praci zacinal obdobny vyjednavani vypovedi smlouvy, pak ti vola clovek z jinyho tymu nez obvykla helplinka a ma premie podle toho kolik lidi prekeca zpatky (a samo mas lepsi vyjednavaci pozici). vypoved muzes kdykoliv zrusit, kdyby bylo vyjednavani neuspesny.
nektery veci jsou bohuzel hluboko v systemu. me fakt sralo ze mi posilaj kazdej mesic sms s tim ze jim mam zaplatit. ted uz jsem u jinyho operatora, ktery to umi i bez sms a navic jako bonus symetricky pripojeni...