Tak to si nejspíše "užíváte" i komerční sdělení jako je tohle ... https://www.root.cz/pr-clanky/microsoft-windows-10-professional-for-only-14-usd-free-shipping/
Když jsem to viděl, napadlo mě akorát ... "I ty, Brute?"
Tam je takový drobný háček, že ona to vlastně není reklama na MS produkty. Je to akce úplně jiné firmy, která založila svůj business na tom, že skupuje od firem nepotřebné licence a ty dále prodává. Nabízí mnohem víc, než jen produkty MS.
Jinými slovy: je to reklama na vetešnictví, ne na MS. Navíc MS tenhle business dost vadí a rád by ho zatrhnul.
Proc utok na autora? Ja si od nej rad neco prectu, ale kdyz budu znat autora zpravy, tak mam vetsi predstavu o stylu a hloubce. A tim nemyslim jen pana Jezka. Proste na odborny clanek mam naladu jindy nez na takoveto "odlehceni".
P.S. zjistli jsem, ze kdyz rozkliknu "vsechny zpravicky", tak se autori ukazuji, ale prijde mi to dost krkolomne ;-)