"the Vega GPU would lose display output when booting with the current 4.18 Git as of testing"
"In Dota 2, DX11 is without competition as it's the only renderer that doesn't show disgusting shader compile stutter"
"you would only ignore the fact DX11 is not in these tests."
"FWIW, I've seen that Rise of Tomb Raider performs around 100% faster on Windows (vs Ubuntu)."
aaaaaaaand:
"Yes. It's over. We won. Apple and Microsoft are soon bankrupt and finished. Wintoddlers will never recover."
- "the Vega GPU would lose display output when booting with the current 4.18 Git as of testing"
Ta fráze "as of testing" má naznačit, že se mluví o testovacím kódu, který se kupodivu testuje právě proto, aby se na podobné chyby přišlo.
- "In Dota 2, DX11 is without competition as it's the only renderer that doesn't show disgusting shader compile stutter"
Říká kdo a jakým objektivním testem to určil?
- "you would only ignore the fact DX11 is not in these tests."
DX11 má na Linuxu nativní implementaci odkdy? Testy zahrnující DX9 a DX11 na Windows jsou třeba tady (https://openbenchmarking.org/result/1806206-PTS-RADEONWI59) a rozhodně to nevypadá, že by byly enginy postavené na DX11 nějak masivně rychlejší... Dále platí, že s D3D mají vývojáři daleko více zkušeností a vývojové týmy do D3D enginů cpou více zdrojů.
"FWIW, I've seen that Rise of Tomb Raider performs around 100% faster on Windows (vs Ubuntu)."
- Kdo to viděl, kde, čím to měřil a na jakém HW a SW?
Znovu a lépe, trolling is an art...
"DX11 má na Linuxu nativní implementaci odkdy?"
- zhruba od 2010, viz https://www.phoronix.com/scan.php?page=article&item=mesa_gallium3d_d3d11&num=1