Dobré by bylo zmínit, že tomu tak bylo i v minulých akcích.
Jinak je logické, že platforma s nejmenším počtem her za ně platí. Navíc na Linux webech je tato akce nejvíce propagovaná. Jak se takováto akce může dostat k uživateli Windows moc netuším asi jen něco na úrovni: hry zadarmo...
to: O. Profant
To je zajimavy postreh, mluvime-li vsak o logice...
Kdyz se podivate na kolac grafu, tak Souhrnne platby na platformu vyhral prave windows (temer 2/3). Tudis pri nejnizsich platbach na uzivatele museli mit zdaleka nejvetsi pocet ucastniku. /vim muzete neco namitat o pomerech/.
Premyslim, ze to co vedlo uzivatele WIN k ucasti byla asi INTUICE? A duvod k platbe - SOUCIT!?!
;D
Tím to nebude. Já mám primárně Linux ale Windows mám na hraní her, které pro tučňáka nativně nejsou. Jenže uživatelé Windows (ti -náctiletí) jsou zvyklí si všechno stáhnout, když to na tom netu je "zadarmo". Linuxáci jsou zvyklí že mají většinu softu opravdu zdarma a vývojářům příspívají podle uvážení - takže je pro ně IMO vcelku normální, že si hry koupí, když to dělají formou dobrovolného příspěvku.
Navíc většina Linuxáků jsou zaměstnaní lidé, často sami vývojáři, takže znají hodnotu práce. To si děcka (a tupější část národa) s Windows nedokážou představit, takže zvesela kradou.
Navíc většina Linuxáků jsou zaměstnaní lidé, často sami vývojáři, takže znají hodnotu práce. To si děcka (a tupější část národa) s Windows nedokážou představit, takže zvesela kradou
To by mě zajímalo, odkud pochází informace, že většina linuxových kupců je pracujících.
BTW Hodnota práce může také znamenat "tohle bych dokázal taky za pár hodin" :-)