Caesar III má nějaké omezení na počet lidí na ulici. Nejsem si jistý, kolik to je, jestli 2000 nebo tak nějak. Ale jakmile máte "venku" moc postaviček, tak se další nevygenerují - tedy například prefekti přestanou vycházet z prefektur, přestane fungovat market a podobně. Člověk to nemá moc jak poznat kromě toho, že město pomalu přestává fungovat a není zřejmé proč, až při podrobném zkoumání zjistíte, že věci najednou nefungují, jak mají.
Řešit se to dá různě. Pharaoh a Zeus či jak se jmenují ty sourozenecké hry (nikdy jsem tomu nepřišel na chuť) mají ten limit vyšší, takže na něj člověk narazí později. Nebo se dá optimalizovat architektura města (kratší cesty), aby lidé trávili na cestách méně času a bylo jich tak na ulici méně. No a nebo je tady tahle opensource předělávka, která, tuším, ten limit mít nebude.
Ale zase v mnoha ohledech bude fungovat hůře, prostě to nebude mít ten správný feeling. Na nějaký takový projekt už jsem narazil, nevím, jestli to byl zrovna Julius (jméno podle mě bylo jiné), ale stálo to prostě za prd kvůli hromadě podivností.
Jinak HD patch je, originál Caesara III jsem posledně hrál na 1920x1200.
Aha,
tak proto mi vždy začala kolabovat ekonomika a vždy mě to naštvalo, že jsem nevěděl proč. Ten HD patch tohle omezení má taky?
Ještě bych na otázku: "Proč někdo dělá open-předělávku nějaké hry, která stejně potřebuje původní grafiku?" bych rád odkázal třeba na skvělý OpenTTD, který je prostě parádní a potřeboval (nevím, jak dnes) také originální soubory.
R
Možná má platinum, ale mě se to na Wine moc mravně nechovalo, Julius šlape bezvadně (moc díky autorovi zprávičky za tip, neznal jsem). Každopádně Julius umí nahradit původní dost nekvalitní WAVy za soubory MP3, které kdysi Sierra pustila ven, takže hudba zní o dost lépe - dají se ty soubory najít, ale pokud by někdo neuspěl, tak napište, pošlu je (odkaz na GITu Juliuse je na prd).